2 locaties. Iemand ervaring hiermee??

• Virgin

Heeft iemand hier ervaring met 2 salon's? en hoe bevalt het je? we zijn momenteel volop bezig met de voorbereidingen. Maar we zijn benieuwd naar meningen en tips van mensen die dit in de praktijk (hebben) ervaren. Thanks ladies. Gr. Virginia

• Virgin

Niemand??

• Danielle, Bisjoe4joe

Nope….. Sorry!

Ik kan je wel vertellen dat de salon waar ik werkte (Esmee nailservice in Leiden) een 2e salon heeft geopend in Amsterdam. Daar is ze mee gestart toen ik daar net niet meer werkte dus ik weet er ook niet zoveel van. Maarre, ik zou zeggen wees brutaal en bel haar eens om info te vragen. Het is een superaardig mens en absoluut wel bereid om je aan handige tips ed. te helpen.

Je kunt vragen naar Esmee of naar Gladys (=dochter Esmee) en hun telnr. staat op goudengids.nl

Suc6!

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik denk dat mijn situatie niet is wat jij bedoelt, maar ik heb een nagelstudio aan huis (avond-uren) en ik zit bij een kapsalon intern in Wageningen (overdag, 5 dagen per week)…

Het bevalt mij prima! Ik merk ook wel verschil: in de studio in de kapsalon is het al snel veel drukker dan thuis! Mensen hebben toch een bepaalde vorm van drempelvrees om bij je thuis te komen…

Bovendien is het veeeeeeeel gezelliger in de kapsalon en het straalt professionaliteit uit…

Voor mij werkt het prima zo: overdag in de kapsalon en 's avond lekker thuis!

kan mijn man ook gewoon doen en laten wat hij wil en mijn zoontje lekker op tijd naar bed… ;-)

Groetjes, Peet

• Virgin

Hoi hoi,

Danielle bedankt voor je antw. mischien trek ik de stoute schoenen aan en geef ik die dames wel een belletje.

Peet, ik heb ook een salon aan huis (apart van de woning, men loopt via de voortuin richting zijkant van het huis naar de salon) ze komen alleen in huis als ze naar de wc moeten. Onze andere locatie is (ook) in een bodystudio maar wel lekker apart (eigen toko, ingang/receptie, wc enz). De klanten die in de andere studio komen kunnen eventueel als ze daar klaar zijn, via een soort van gang naar mijn salon. Het is super druk daar dus denk ik dat ik het hierdoor nog drukker zal krijgen. Wat beftreft mijn salon thuis: ik heb gelukkig tot nu toe niet meegemaakt dat men angst heeft om bij mij thuis te komen. Maar ik snap wat je bedoel. Op deze locatie zal ik inderdaad ook weer andere mensen over de drempel halen die het niet bij een huissalon aandurven en het aanbod wordt ook groter.

Ondanks mijn salon thuis prof. is ingericht straalt dat andere toch wat meer professionaliteit uit. Ben ook blij dat zij af en toe via de tussengang naar binnen kan komen om even te ouwehoeren hahaha. Alleen is ook maar alleen. Verder wil ik het ook op jou manier gaan doen, overdag op de andere locatie en 's avonds thuis. Ik ben blij dat ik iemand hier heb aangteroffen die uit ervaring praat. Thanks!

Trouwens leuk dit prikbord! je hoeft nergens in te loggen ofzo.

Groetjes, Virginia