vraagje?????

• corina

hoi ik had een vraagje .ik ben nu zelf een beetje aan het nagelen, ja aleen by mezelf en me moeder enz maar hoe kryg ik een mooie bolling ben net 2 weken bezig en heb geen cursus gehad voor de rest kan ik het redelyk wie heeft er voor my nog een paar tips bedankt alvast groetjes corina

• Esther kvk

TIP: cursus volgen

dan leer je het allemaal!

Esther

• Daniella

Ja het is niet verstandig om op mensen te teste zonder opleiding er zoveel dat je moet weten plus het feit dat dit een vak is waar je nooit uitgeleerd ben.Zou echt een curcus volgen.groetjes dani

• corina

bedankt voor jullie reactie, weten jullie meschien ook een goeie opleiding in omg gelderland.groetjes corina

• Danielle, Bisjoe4joe

Inderdaad….. Ga een cursus volgen meis! Er komt echt veel meer bij kijken dan een beetje plakken en smeren! Je zult zien dat je dan 1000x meer tevreden bent over t resultaat en je leert ook evt. problemen oplossen. Is toch veel fijner dan een beetje aanmodderen?

Ik zou eens op de nagelpagina of Google zoeken naar een cursus. Pak niet de 1e die goedkoop is, maar ga eerst uitgebreid vergelijken. Er zit namelijk zoveel verschil in….

Suc6 hoor!

Groetjes, Danielle

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Florence Nails in Wijchen (bij Nijmegen) is heel goed!

Daar heb ik zelf ook de opleidingen gehad en ik gebruik ook altijd hun spullen…

Ze zijn goed, vriendelijk, goed materiaal en niet al te duur!

Succes met de cursus (ik zou inderdaad toch echt een cursus gaan doen, want er komt zoooooooooo veel bij kijken!)!

Groetjes, Peet

• corina

hoi meiden ik zal jullie advies opvolgen bedankt voor jullie reactie groetjes corina