kvk nummer

• jeany

wil ik gaan aanvragen …

Ik ben nog bezig met mijn opleiding, doe ik er dan verstandig aan om nu al een nummer aan te vragen??? Ik kan namelijk na de opleiding een tafel huren bij een kapsalon, en sommige groothandels willen toch ook een kvk nummer zien…

Wat zijn jullie adviezen????

gr jeany

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Altijd doen, zeker als je een tafel gaat huren…

KvK betekent niet altijd dat je ook perse een BTW nummer moet aanvragen, maar in jouw geval heb je die wel nodig als je bij de kapsalon intern gaat!

Bij KvK kun je verschrikkelijk veel info halen en je wordt er alleen maar wijzer van… Voor de kosten hoef je het niet te laten; ik geloof ± E. 70,= per jaar, valt mee toch?

Enne… nog een gratis tip: denk je wel aan de verzekeringen (aansprakelijkheid, inboedel en rechtsbijstand)? Die heb je echt nodig hoor bij de kapsalon…

Ik zit namelijk in exact dezelfde situatie (ook intern bij kapsalon).

Groetjes, Peet

• jeany

Hoi Peet

Ik ben vanmiddag bij de kvk geweest, maar heb mij nog niet gelijk in laten schrijven..ook omdat ik nog niet helemaal klaar ben met de opleiding… Het meisje wat mij hielp heeft wat leesvoer meegegeven om het hoe en wat, voor een eigen zaak..

Zodra ik klaar ben, laat ik mij wel inschrijven, omdat ik dan bij een kapsalon terecht kan, en groothandels vragen er toch ook naar..

De mevrouw van de kvk legde alles perfect uit, ik kan wel vast gaan folderen, reclame maken en belettering op mijn autoraam doen…zij vond ook dat ik misschien er goed aan deed om bij de nagelgilde ingeschreven te staan..daar zit ik dan toch wel aan te denken..

En idd Peet ook hebben wij het over verzekeringen gehad,ook dat laat ik van de week even uitzoeken door mijn verzekeringadviseur..

En meis bedankt dat je gereageerdheb, zo helpen we elkaar toch :)