klant met gruwelnagels gehad

• Esther kvk

hoi meiden,

gisteravond had ik een nieuwe klant en mijn god, de nagels die ze had zagen er echt niet uit!

klonten acryl van heb ik jou daar en ook enorme luchtranden.

onder 1 zat al groenige verkleuring, maar gelukkig aan de acryl en niet op de nagel.

dus al vissend kwam ik er achter waar ze haar nagels had laten doen 2 weken geleden.

ik geloofde mijn oren niet en zal geen namen noemen, maar het was een al lang bestaande groothandel uit den haag.

ongelooflijk dat zij de klanten met zulke nagels wegsturen!

zelfs een beginner maakt mooiere nagels als dit.

ik kan het nogsteeds niet geloven, vooral omdat het bij een groothandel/nagelsalon is gedaan. dan mag je toch verwachten dat het er goed uit ziet. ze geven daar les notabene.

nou als ze het aan alle meiden op deze manier leren, dan hou ik mijn hart vast.

zo zie je maar weer dat een “amateur” nagelstyliste de rotzooi moet opruimen van een ervaren iemand zijn medewerkers.

ik kan er gewoon niet over uit. dat meisje was echt op tijd bij mij anders had ze op een hoop plaatsen pseudomonas gekregen, of erger.

ze had een set pre airbrushed nails laten zetten en die hebben ze op een gegeven moment gewoon weer met acryl opgevuld. de streepjes waren eraf gevijld zei het meisje. tjonge jonge….

ik heb de set eraf gevijld en een nieuwe set gel erop gezet en dat zag er echt veel beter uit.

het doet mij natuurlijk goed dat ik mooiere en betere nagels zet als bij die groothandel annex opleidingsinstituut wordt gedaan, maar voor dat meisje vond ik het wel sneu natuurlijk. en bakken met geld betaald.

heeft gebeld waarom er zo snel lucht zat, nou dat had met het soort acryl te maken, bij de 1 kwam het wat sneller als bij de ander. BULLS…

er zaten een stoepranden, als je daar met je auto tegen rijdt, zijn je banden lek!

oeh, zit me er gewoon kwaad om te maken.

een bekend iemand in de nagelbranche die mensen met zulke nagels wegstuurt, was in staat om haar te bellen vanochtend en het hele verhaal te vertellen.

wat vinden jullie hier nou van, is toch te absurd gewoon!

groetjes van een met stoom uit de oren computerende Esther

• Nagelstyliste Anne-Marie

Dat is inderdaad niet normaal nee..

Van zo'n opleidingsinstituut verwacht je toch meer..

Toch..?

Groetjes, Anne-Marie

• jeany

Echt niet te geloven zeg, dat ze zo iemand aan het werk zetten.. je verwacht van zo`n instituut toch wel kwaliteit..

• Danielle, Bisjoe4joe

Erg zeg….. Weet je wat ik nou nooit snap? Zie je dat als ‘nagelstyliste’ verdorie zelf dan niet??? Je ziet toch dat wat je geprutteld hebt er niet uit ziet? Maargoed, dan zijn de centjes binnen en is t klaar natuurlijk….. Grrrrr!

Groetjes, Daan

• jeany

Ik snap dat ook niet hoor…ik begin nog maar net, maar een klant gaat toch niet eerder de deur uit, of het moet perfect zijn…op de cursus vinden ze mij soms te perfect :)

• dani

Ik ben ook zo,n eentje is nooit goed genoeg.Toen ik net begon nouuuuuuuuuuuuu we moeten het allemaal leren natuurlijk (hihi).Snapte ikniks van dat acryl spul een vriendin van mij had nagels van een nagelstyliste hier uit de buurt .Ik dacht dat kan ik nooit zo goed ja was net 2 weken bezig.Nu kwan ik een oude kennis tegen die ik in geen jaren had gezien .Zij had nagels van die zelfde nagelstyliste en nu keek ik met heele andere ogen .Ervaren ogen (hIHI)De nagels waren dik op gezet het liep niet mooi af bij de nagel riemen.En deze nagelstyliste levert mooi werk hoor zeg niet haar nagels niet mooi zijn maar ze gebruikt te veel product.Wat bij deze klant niet nodigwas ze heeft heele mooie nagels en een mooie c curve van haar zelf.Wat ik hier van heb geleerd?Dat ik zeer perfect werk wil afleveren waar ik trots op ben.Ik ben blij dat je bij de nagels die ik maak na 3 a 4 weken nog geen uit groei zie een lakje erover is klaar om de toffe natuurlijk nagel te dekke.Wat ook vak voorkomt als de klant gaat vijlen waarik niet voor ben dat ze er juist lucht in vijlen.Door teveel te vijlen.Mij klanten hoeven alleen nagelriem olie te gebruiken en een topcout.Laat het vijl werk maar aan mij over groetjes d

• Esther kvk

zo denk ik dus ook.

de klant mag best een lakje doen, maar moeten van mij elke dag de nagels insmeren en als ze een vijl willen kopen verkoop ik alleen white blocs.

daar kan je niet veel fout mee doen.

ik ben ook tegen de vijlen die je makkelijk kan kopen bij een da of kruidvayt, veels te grof.

heb ook wel eens iemand die zoveel kracht had gezet met vijlen dat er bijna niks meer van over was. heb ik voor gewaarschuwd en een garantie vervalt bij mij dan ook gelijk.

maargoed om op de topic terug te komen… niet te geloven dat een groothandel annex opleidingsinstituut dit werk aflevert.

misschien leest diegene wel mee nu en voelt ze zich aangesproken!

hoop maar dat ze beter op haar personeel let, want dit kan echt niet.

zo zie je dus maar dat het overal fout kan gaan.

Esther

• Esther kvk

He Daan,

dat dacht ik dus ook, dat is gewoon lopende band werk geweest, puur geld vangen.

nou sorry maar logisch gezien is dit geen goede verdienste want die meiden gaan daar nooit meer terug, dus ok geen inkomsten.

bah wat een mutsen daar zeg.

Es