hoi meiden,
gisteravond had ik een nieuwe klant en mijn god, de nagels die ze had zagen er echt niet uit!
klonten acryl van heb ik jou daar en ook enorme luchtranden.
onder 1 zat al groenige verkleuring, maar gelukkig aan de acryl en niet op de nagel.
dus al vissend kwam ik er achter waar ze haar nagels had laten doen 2 weken geleden.
ik geloofde mijn oren niet en zal geen namen noemen, maar het was een al lang bestaande groothandel uit den haag.
ongelooflijk dat zij de klanten met zulke nagels wegsturen!
zelfs een beginner maakt mooiere nagels als dit.
ik kan het nogsteeds niet geloven, vooral omdat het bij een groothandel/nagelsalon is gedaan. dan mag je toch verwachten dat het er goed uit ziet. ze geven daar les notabene.
nou als ze het aan alle meiden op deze manier leren, dan hou ik mijn hart vast.
zo zie je maar weer dat een “amateur” nagelstyliste de rotzooi moet opruimen van een ervaren iemand zijn medewerkers.
ik kan er gewoon niet over uit. dat meisje was echt op tijd bij mij anders had ze op een hoop plaatsen pseudomonas gekregen, of erger.
ze had een set pre airbrushed nails laten zetten en die hebben ze op een gegeven moment gewoon weer met acryl opgevuld. de streepjes waren eraf gevijld zei het meisje. tjonge jonge….
ik heb de set eraf gevijld en een nieuwe set gel erop gezet en dat zag er echt veel beter uit.
het doet mij natuurlijk goed dat ik mooiere en betere nagels zet als bij die groothandel annex opleidingsinstituut wordt gedaan, maar voor dat meisje vond ik het wel sneu natuurlijk. en bakken met geld betaald.
heeft gebeld waarom er zo snel lucht zat, nou dat had met het soort acryl te maken, bij de 1 kwam het wat sneller als bij de ander. BULLS…
er zaten een stoepranden, als je daar met je auto tegen rijdt, zijn je banden lek!
oeh, zit me er gewoon kwaad om te maken.
een bekend iemand in de nagelbranche die mensen met zulke nagels wegstuurt, was in staat om haar te bellen vanochtend en het hele verhaal te vertellen.
wat vinden jullie hier nou van, is toch te absurd gewoon!
groetjes van een met stoom uit de oren computerende Esther