sjablonen en pinchen

• Esther kvk

hoi meiden van het PB,

ik heb even een vraagje.

vandaag ben ik bij BT geweest op de koopzondag en daar was Danielle Hilhorst demo's aan het geven.

zag er allemaal heel gaaf en strak uit.

zij gebruikte alleen maar sjablonen om designnails op te zetten en pinchte daarna de juiste vorm erin.

zij zei mij ook dat het veel sterker is zo'n gepinchte vorm als een plat nagelbed.

nu gebruik ik eigenlijk bijna nooit sjablonen, omdat ik daar niet zo goed in ben vind ik zelf.

gebruiken jullie veel sjablonen en pinch stokjes?

ik vind het resultaat nl. echt super en misschien wil ik ook de sjablonentechniek meer gaan trainen.

maar dat pinchen komt best een hoop kracht en werk bij kijken.

is het niet schadelijk voor de nagel dat gepinch etc?

ben erg nieuwsgierig naar reacties.

groetjes Esther

Bijoutifull You

• Fiona

Hey Esther, ik was er ook vandaag!!

Danielle heeft bij mij ook een proefnageltje gedaan en idd met sjabloon! Echt gaaf!

Ik was diegene met blonde en turqoise dreads…ben nu wel benieuwd wie jij was dan, “ken” je natuurlijk alleen van dit pb en ik kom hier ook nog maar net kijken.

Maar misschien was ik al weg hoor toen jij er was, dat kan natuurlijk.

Afijn, ik ben eruit welke opleiding het gaat worden; de nailaward. Is met acryl, gel en manicure. en heb nu al onwijs veel zin om te gaan beginnen!!

Alleen een vraagje, als ik een uv-lamp los van het gelpakket wil kopen (om zo m'n gelpakket wat in prijs te drukken) kan ik dan gewoon zo'n lamp bij de wehkamp bestellen? Is dat wat?? Is van het merk Brillant maar heb geen flauw idee van wat die dingen kosten en hoe ze werken…maar ik dacht voor een beginner is het misschien een aardig lampje…

Nou sorry dat ik even van jouw eigenlijke vraag afwijkte, ik stop maar weer gauw maar ben superenthousiast…zou het liefst gisteren al beginnen met de opleiding!!

Groetjes Fiona

• Esther kvk

heej hahah wat cool,

ik stond naast jou met dat kleine ondeugende blonde peutertje.

ze vond je haren zo mooi, kwam haar denk ik bekend voor want ik heb ook pas dreads gehad hiihi.

ja cool weer he die nagels.

lache dat we elkaar zijn tegengekomen zonder dat we het wisten.

Esther

• Esther kvk

oja ik vergeet te antwoorden, ik zou geen lamp van de wehkamp nemen.

bij nailcreation of mey liang heb je ze al voor 49 euro.

Esther

• Fiona

Oja haha lachen, ik weet ook wie jij bent!! Jij was toch ook met je buurvrouw die patent had op 3d-bloemen met 4 blaadjes ipv 3 of 5?? Of ben ik nou weer in de war :?:?:?

Wat is het verschil in lampen eigenlijk en waarom is zo'n ding van de wehkamp niks, sorry hoor voor al mijn vragen maar vind het zo zinde als ik een miskoop zou doen (of duur terwijl dat helemaal niet nodig is…)

Groetjes

• Esther kvk

nee dat met die bloemen was ik niet.

ik liep met een klein blond grietje op mijn arm samen met mijn zus. zij had donker haar.

jij stond bij de shiley A produkten te kijken en ik ook.

ik heb blond haar en ben niet zo groot.

nou ja wat wehkamp betreft meer een gevoel van niet doen.

ik heb een lamp op de beurs gekocht vorig jaar bij nailcreation voor 49 euro.

die werkt nogsteeds heel goed, dus die raadt ik dan aan zeker in het begin.

maar bij het gelpakket zit toch ook wel een lamp?

volgens mij heb je volledige pakketten.

anders raadt ik je aan om in september naar de beurs te gaan.

daar kan je ook goedkopere lampen kopen en jij bent dan in opleiding dus jij mag daar gewoon naar binnen.

en wat die vragen betreft maakt niet uit hoor, ik leer zelf ook nogsteeds

Esther

• Esther kvk

wie nog meer ervaringen met pinchen???

Esther

• Marianne kvk

Ha Esther, ik werk 90% met sjablonen,vind t veel fijner dan tips. Pinchen ‘vergeet’ ik soms wel eens, (krijg nu rode wangetjes, want ik heb het wel geleerd van de King PEPIJN!) gr.Marianne

• Esther kvk

heb jij het sjablonen echt in je cursus gehad?

ik heb bepaalde dingen echt zo weinig gehad in mn opleidingen…

best balen vind ik dat.

nagleziekte's, frezen en sjablonen werd helaas weinig aan gedaan.

gelukkig bestaat er de profnail en zijn er workshops dus dat heb ik zelf al allemaal weer ingehaald, maar dat sjablonen lijkt me echt wel wat.

jij zet ook gewoon french manicure op met sjablonen?

en doe je ook designnails maken?

je krijgt wel een heel mooi effect vind ik als je het echt laagje voor laagje opzet.

ben benieuwd naar je story.

Esther

• Fiona

Ojaaaa dan weet ik het, sorry voor de verwarring!! Je zus lijkt een beetje op Brigitte Maasland maar dan in de donkere uitvoering!

En die kleine blonde die op je arm zat (jouw dochtertje?) is een schatje om te zien!!!

Ja tuurlijk zit de lamp in het gelpakket maar dat pakket kost iets van 230 euri dus ik dacht dat de prijs wel zo hoog zou liggen door de lamp die erbij zit. Je mag bij BT je pakket zo samenstellen dat je de dingen eruit laat die je al hebt. Zo heb ik dus ook al een nailtrainer over kunnen nemen van iemand, scheelde me ook weer 80 euro.