even voorstellen

• Marleen

Hallo meiden,

Ik ben Marleen, 25 jaar en woon in Den Helder.

Ik lees zo nu en dan even mee op dit prikbord. Erg leuk om jullie ervaringen en dergelijke te lezen, zeker omdat ik per 7 september een opleiding Allround Nagelstyliste Complete ga volgen bij La Lique in Alkmaar (vanaf volgende maand gevestigd in Heerhugowaard).

Ik laat m'n nagels altijd zetten bij Yvon, die kennen jullie natuurlijk wel van dit prikbord :-) Mede door haar heb ik besloten om de opleiding in te gaan. Het mag natuurlijk wel wat kosten, maar dat heb ik er zeker voorover!

Waarschijnlijk zullen jullie mij in de toekomst wat vaker voorbij zien komen op dit prikbord.

Tips voor deze beginnende nagelstyliste zijn natuurlijk ook van harte welkom! :D

Groetjes, Marleen

• jeany

Hoi Marleen

welkom op dit gezellige forum..Ik ben zelf ook nog bezig met de opleiding hier in Zoetermeer, maar idd, het is zo gezellig hier, en je krijgt erg veel info :)

gr jeany

• Esther kvk

hallo,

welkom! vragen staat vij he….

Jeanny, waar in Zoetermeer volg je de opleiding?

groetjes Esther

• jeany

Ik volg de opleiding bij Angelique`s Beauty Lounge :)

• Esther kvk

oke.

gewoon even nieuwsgierig hoor.

jij ook veel plezier met de opleiding en tot ziens hier op het PB.

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Welkom!

Ik hoop dat je hier net zo veel plezier en leerstof op doet als de rest van ons!

Succes en groetjes, Peet

• Sandra Fairy Nails and Nailart

Ik heb mijn opleiding ook bij La Lique gedaan. Erg goede opleiding, nooit het idee gehad dat ik te kort schoot in mijn theoretische kennis, ja soms omdat je wel eens tegenstrijdige dingen hoor.

Doe Liekje maar de groetjes van Sandra van Fairy Nails. :)

• Marleen

Bedankt voor jullie leuke berichtjes! Erg leuk om zo verwelkomt te worden :-)

Sandra, ik had al hier en daar gehoord dat La Lique één van de beste opleidingen geeft. Wha! ik heb er zo'n zin in!!!

Ik zal ze de groeten doen van je.

Liefs, Marleen

• Danielle, Bisjoe4joe

Welkom welkom!

Heel veel succes met je opleiding en vraag maar raak als je iets niet snapt ofzo he!

Groetjes, Danielle

• jeany

Dat gaan we zkr doen :)

Heb ook een eigen club, er daar klets ik ook gezellig met andere nagelstylistes, ook heel erg gezellig :)