voor danielle

• Daniella

Re: OT, sorry!

Auteur: Daniella (—.zeelandnet.nl)

Datum: 01-08-2005 16:30

Hee Danielle vroeg me af of je aanhuis wil beginnen of het liefst in een kapsalon daar wil beginnen want dan weet ik er wel een voor je groetjes daniella p.s ik hoor het he!!!!

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi Daniella!

Ik ben enorm op zoek geweest naar een geschikte ruimte, verschillende winkelpanden wezen kijken ook maar…… we hebben uiteindelijk een supergaaf huis gevonden met joekel van een garage. Ik ga het dus aan huis doen….. Vriendje probeerde nog te regelen dat toch ook wel zijn fiets en wat dozen in de garage mochten, maar NEEEEEE! Garage is van mij! Hihi! Welke kapsalon bedoel je dan? Ik ken hier wel een meisje die is kapster / nagelstyliste die misschien wel geinteresseerd is?

Zal een fotootje laten zien van mijn as. salonnetje…..

Op de 1e foto zie je de garage….. Achter waar ik sta zie je een doorgang, deze komt uit op een halletje met deur. Klanten komen dus door een aparte deur naar binnen, niet onze voordeur.

De 2e foto is een foto vd eetkamer, maar ik wilde ff de raampjes laten zien…. Deze raampjes zitten ook in de garage. Leuk he? Heb dus fijn mijn plekkie gevonden. Ik wilde graag een grote ruimte aan huis, omdat ik ook de Magnetic spullen ga verkopen, en kralen en sieraden. Nu slaan we dus 2 vliegen in 1 klap, en een mooier huis EN bedrijfsruimte aan huis! Ook erg handig met die uk straks…..

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes, Danielle

• helga

Hoi Daniele,

Ik vindt het een leuke en mooie oplossing.

Als ik naar de foto`s kijk zal het erg mooi gaan worden, zeker met die ramen.

Succes Helga

• Esther kvk

eej Daantje!

wil je ons niet zo lekker maken met die foto's!!! hahaha

nee hoor, je weet dat ik het tof vindt voor je.

volgend jaar kom ik even als klant in je winkel hihi.

doei!

x Es

• Nagelstyliste Anne-Marie

Hardstikke mooi joh :)

Heeeel veel succes als het klaar is!

Groetjes,

Anne-Marie

• Daniella

Nou jeetje had het beter kunnen doen word een super mooi salon heerlijk ben jarloers hoor hihi.Ruilen?als ik met canaval in curacao ben kom ik zeker langs je zit er toch wel een tijdtje.Je kunt zo veel met die ruimte zou het wel weten .Het adres http://www.dutch-caribbean.net/burbujas/services.htm super leuk ze zijnop zoek naar kapster visagisten en nagelstyliste.eschien kun je daar ook je kettingen verkopen.zE ZITTEN IN WINKEL CENTRUM promenade als ik het goed schrijf groetjes en hou ons op de hoogte van je vooruit.Ik heb trouwens weers eens op je site gekeken leuk die nailart met de visje groetjes daniella

• Fiona

Danielle…WAUW!!!!

Waanzinnig gewoon zeg…ik was al jaloers dat je in Curacao zit maar nu ik dat huis zie (idd die raampjes zijn gewéldig!!) met daarbij je eigen salonnetje…super!!

Heb je geen personeel nodig??? ;-)

Groetjes Fiona

• Selma

Wauw,ik ben echt ontzettend jaloers!!!!!!

Heel veel succes met je salon en met je aanstaande ukkepuk!!

Groetjes Selma

• Danielle, Bisjoe4joe

ThanX allemaal! Fijn om te horen! Zijn er ook zoooo blij mee joh! Het was eigenlijk te duur, maar hier kun je dus gewoon afdingen op de huurprijs! Hahaha! Hoe vind je dat dan? Na lang onderhandelen (Door onze makelaar hoor, wij zijn echt van die sukkels met afdingen!) ging hij accoord met onze prijs dus wij lopen nu al dagen zo :-) rond! Ik heb al 1000x een plattegrond getekend hoe de indeling wordt…. Het huis is nog niet af want t is nieuwbouw, maar per 15 september kunnen we over. Ik ga jullie op de hoogte houden met foto's goei?

Groetjes, Daan

Enne, jullie zijn welkom hoor! Esther is trouwens verplicht om te komen, anders kom ik haar halen! :-)

• Beads-enzo

Er komt een dag dat je het Nederlandse weer gaat missen ;-)

Veronique