Hoi Daniella!
Ik ben enorm op zoek geweest naar een geschikte ruimte, verschillende winkelpanden wezen kijken ook maar…… we hebben uiteindelijk een supergaaf huis gevonden met joekel van een garage. Ik ga het dus aan huis doen….. Vriendje probeerde nog te regelen dat toch ook wel zijn fiets en wat dozen in de garage mochten, maar NEEEEEE! Garage is van mij! Hihi! Welke kapsalon bedoel je dan? Ik ken hier wel een meisje die is kapster / nagelstyliste die misschien wel geinteresseerd is?
Zal een fotootje laten zien van mijn as. salonnetje…..
Op de 1e foto zie je de garage….. Achter waar ik sta zie je een doorgang, deze komt uit op een halletje met deur. Klanten komen dus door een aparte deur naar binnen, niet onze voordeur.
De 2e foto is een foto vd eetkamer, maar ik wilde ff de raampjes laten zien…. Deze raampjes zitten ook in de garage. Leuk he? Heb dus fijn mijn plekkie gevonden. Ik wilde graag een grote ruimte aan huis, omdat ik ook de Magnetic spullen ga verkopen, en kralen en sieraden. Nu slaan we dus 2 vliegen in 1 klap, en een mooier huis EN bedrijfsruimte aan huis! Ook erg handig met die uk straks…..
Benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes, Danielle