klanten overnemen van een andere styliste

• helga

Hallo,

Ik heb weer een vraagje.

Soms wordt ik gebeld door een klantje dat ze niet tevreden is bij haar styliste, en vraagt dan of ik haar nagels wil bijwerken.

Hoe gaan jullie daarmee om?

Ik heb op de opleiding geleerd dat je dat nooit moet doen, omdat 2 soorten gel mekaar kan gaan afstoten klopt dit?

Mijn lerares zei dat je dan altijd een nieuwe set moet verkopen, en ja dat lijkt mij allemaal een beetje vreemd.

Vandaar dat ik deze vraag stel aan jullie, want als er weer eens iemand bel dan wil ik graag weten wat ik hiermee kan gaan doen.

Alvast bedankt voor de reacties en adviezen!

Groetjes Helga

• Esther kvk

je kan rustig een klant overnemen van een andere styliste.

als zij komt moet je goed bekijken hoe het er uit ziet.

als er nog wat aan te doen is, dan moet je zoveel mogelijk van het produkt op de nagels wegvijlen en kan je er zo weer wat overheen zettn. gel of acryl, maakt niet uit.

soms is het wel beter om een nieuwe set te zetten. wanneer?

als het er zo lelijk uitziet, luchtranden tot op de helft van de nagel zulk soort dingen.

maar dat zou ik dan op het moment zelf bepalen.

zeg tegen de klant dat je het samen met haar bekijkt als ze komt en vraag ook wat ze zelf wil.

als zij al gelijk aangeeft een nieuwe verse set te willen dan is het simpel.

veel succes ermee.

Esther

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi Helga,

Gebruik anders ff de zoekfunctie…. Dit onderwerp is al zo vaak besproken de afgelopen weken! Nogmaals, verschillende merken bijten elkaar echt niet! Wat een onzin dat je opleiding zegt dat je een nieuwe set moet doen! Lees t maar ff terug anders, vind je genoeg meningen hierover.

Suc6!

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• helga

Hoi Danielle,

Ik had de zoekmachine al gebruikt maar niks kunen vinden.

Misschien heb ik de verkeerde zoekwoorden gebruikt.

Maar ik zal even verder zoeken, bedankt!

• helga

Hoi Esther,

Bedankt voor je advies, ik zal dus zeker niet zomaar een klantje een nieuwe set aanpraten, maar eerst haar langs laten komen om te kijken hoe of wat.

Bedankt, Helga

• elly

Ik weet niet hoe het met gel zit, maarbij acryl ga ik zeker niet zomaar opvullen wat door een ander gezet is.

Niet dat het elkaar bijt, maar er kan wel kleurverschil zijn bij het gebruik van verschillende acrylmerken.

Ik vraag zo iemand altijd eerst even te komen, en dan bepaal ik wat ik ga doen…

Greetz, Elly