wie weet dit... grappig...

• Esther kvk

vanmiddag had ik een klantje en die vertelde het volgende…

een collega van haar heeft ook al een tijd kunstnagels.

nu klaagde haar styliste erover dat als zij de nagels op lengte ging vijlen het zo vreemd rook.

zij beweerde dat je het aan het vijlen van de nagels kan ruiken of iemand ziek is of niet.

bij die mevrouw klopte het dus, zij was inderdaad ziek.

maar heeft iemand hier wel eens van gehoord?

ik zelf nl. totaal niet en moest er in 1e instantie ook een beetje om ;achen, maar voor het zelfde geld is het wel waar.

ben dus benieuwd naar jullie reacties meiden.

wie heeft hiervan gehoord tijdens opleiding of wat dan ook.

groetjes Esther

• Beads-enzo

Nog nooit van gehoord. Ik ga er toch eens op letten.

Véronique

• Deco nagelstudio

Ik heb er wel eens van gehoord maar nog nooit zelf meegemaakt.

Morna

• Sandra Fairy Nails & Nailart

Ik heb het ook gehoord, en nu pas valt mijn kwartje. Ik had pas een mevrouw en die nagels stonken enorm. Een vreemde geur. Die mevrouw belde later op dat ze geen nabehandeling hoefde, ze moest opgenomen worden in het ziekenhuis! Gelukkig niets ernstigs. Bij mijn moeder stonken haar nagels met nabehandelen ook smerig (beetje spruitjesachtig) en die ligt al weken in het ziekenhuis met een interne aandoening! NahJah zeg! Das bizar!!Deco nagelstudio schreef:

• Esther kvk

bij mij ging er ook een lampje branden want ik had vorige week een nieuwe klant en daar vond ik het ook zo stinken. net verbrand rubberachtig.

zal er is voorzichtig naar vissen. op mijn opleiding heb ik er nooit wat van gehoord, ben echt benieuwd of het waar is.

Esther

• am

uh…raar. Hou ons op de hoogte he!

• jolanda

Hoi geld dit voor de kunstnagel of de echte nagel het lijkt mij het laatste.

Ik heb een manicure klant en die heeftlange nagels van haar zelf en elke keer als ik haar nagels vijl ruikt het naar KATTEPIES nou niet gelijk in de lach schieten dat doe ik zelf al maar het is wel zo.

En dat kon ik al niet verklaren maar nu wel want zij gebruikt wel medicijnen.

Nu weet ik dat het niet aan mijn neus ligt hahaha.

groetjes Jo

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ja… Lekker dan… Nou ga ik dus bij elke klant zitten ruiken aan het vijlsel!

Ha ha ha… ;-) Wat een grap…

Nee effe serieus: ik heb er nog nooit van gehoord en ook nog nooit meegemaakt!

Misschien een leuk item voor “Wedden dat?” (als dat tenminste nog bestond?)

Groetjes, Peet

• mirjam van der laan

Hallo Esther , en andere meelezers…

Tijdens mijn zwangerschap 2000/2001 vond ik het vijlen van de menselijke nagels ook stinken, een lijkeluchtje…wel eens botten op de bbq gegooit en geroken?

Het kan dus best dat iemand met een goede neus dit ruikt….

Nu ben ik inmiddels 2 kinderen verder en bijna 3 jaar, en ik heb dus nu helemaal geen geur meer, en loop al 2,5 jaar bij de kno arts.

Misschien tast de acryl meer aan aan ons lichaam als dat we zelf denken.

Groetjes Mirjam

www.mirjamsnagelstudio.nl