klantjes

• Lindsey

Hallo allemaal!

Wat een leuke pagina om hier al je probleempjes of tips met mensen te kunnen delen! Ik wil hier ook een vraag neerzetten.

Ik ben ook hard bezig met een opleiding voor allround nagelstyliste.

Ik heb alles zo goed als compleet, maar ik vindt het zo ontzettend moeilijk om aan klantjes te komen.

Wie kan mij wat meer vertellen over hun ervaringen of goede technieken om klantjes te kunnen werven?

Alvast bedankt.

Groetjes, Lindsey

• Esther

maak/ of laat flyers maken.

gooi die bij jou in de wij in de bus.

verder zijn visitekaartjes ook handig.

leg ze neer in leuke trendy winkels en zonnebankcentra.

wat je kan vragen is om ze bij een schoonheidscentrum neer te leggen en dan van hun weer kaartjes mee te nemen voor bij jou in de slaon.

dan heb je samen reclame.

verder geef ik ook aan een nieuwe klant een paar kaartjes mee om evt. aan vriendinnen of belangstellenden te geven, dit werkt ook goed. dan hebben ze het resultaat gezien en willen ze ook.

verder is het een goed idee om elke oplage in het wijkkrantje te adverteren.

maak een leuke advertentie met een mooie nagelafbeelding en pakkende tekst.

wat ik een tijd heb gedaan toen is er ook bij gezet, ter inlevering van de advertentie een korting van….. noem maar op.

doordat je in elke oplage verschijnt gaan mensen je herkennen en onthouden.

de gouden gids is zeker een aanrader als je ook geregistreerd staat. hier zijn er bij mij heel veel van gekomen en ook via de flyers.

nou, heel wat om over na te denken, maar zeker allen een succes bij mij geweest.

veel plezier met je opleiding nog en maak er wat van he.

Esther

• am

dit zijn leuke tips ja…maar niet als je nog met de opleiding bezig bent zoals lindsey. Waarschijnlijk is ze nog niet ingeschreven bij kvk en belasting. En dan krijg je daar weer problemen mee. Probeer het tot die tijd op te lossen door mondeling reclame; bied de klant 5 euro korting aan op een behandeling als ze een andere klant aanbrengt. (eerst de klant laten komen anders geen korting), snap je?

Verder moet het toch groeien en het is als nagelstyliste toch heel onzeker,zo heb je het druk dan weer wat minder.

• Danielle, Bisjoe4joe

Weet je wat ook als n gek werkt? Flyers maken met n leuke aanbieding en die onder autoruiten stoppen op n zaterdagavond bij discotheken in de buurt! Suc6 gegarandeerd!

Trouwens AM, zonder reclame kom je niet aan klanten, en ze vraagt hoe kom ik aan klanten toch? Ben trouwens nog erg benieuwd naar je antwoord!!!! (Had je een vraag gesteld bij die topic over zwangere klanten enzo….)

Groetjes, Daan

• am

ja en?

Maar ik heb een antwoord gegeven, zover was ik nog niet gekomen, begin altijd bovenaan.

• Esther

uhh Am,

of je nou geregistreerd staat of niet, reclame heb je nodig anders kom je niet ver.

ik bedoel in de gouden gids moet je geregistreerd staan bij de kvk. maar verder kan je op elke andere manier reclame maken! dit mag zelfs al als je bezig bent met de opleiding. ook voor de belastingdienst is dit toegestaan, hoort bij de voorbereidingen van…

dus Lindsey, lekker adverteren meis…

die van Daan, flyeren bij een discotheek is ook een hele goeie, daar trek je zeker leuke meiden van af.

nou nogmaals, veel succes en vraag maar raak hoor.

Esther

www.bijoutifullyou.nl

• Danielle, Bisjoe4joe

Ik nie snap??? Hihi! Nou, ben in elk geval benieuwd naar je antwoord meis….. (Jij zei dat er onderzoek naar bezig was, ging over nagels en zwangere vrouwen dus ik was benieuwd waar dat onderzoek op gericht is, wat ze gaan onderzoeken snappie?)

Thanks!

Groetjes, Daan

• am

he danielle,

Heb antwoord gegeven op het andere onderwerp want anders zitten er 2 onderwerpen door elkaar.

• Lindsey

Hey mensjes,

Alvast bedankt voor de handige tips.

Ik ben al meteen begonnen met het ontwerp voor een flyer!

Weten jullie misschien ook waar je die zo goedkoop mogelijk kan laten drukken?

Ik heb hier en daar al geinformeerd maar ben al gauw een hele hoop centjes kwijt…

Die tip van Danielle van onder de autoruiten lijkt me inderdaad ook een heel goed idee.

Ik zal hier zeker wat mee gaan doen.

Verder heb ik een advertentie op marktplaats gezet. Hebben jullie hier verder ervaringen mee?

Ik heb daar ook een welkomstgeschenkje aangeboden.

erg leuk om hier mee bezig te zijn.

Gisteren heb ik namelijk ook een complete nagelstudio aangeschaft met tafel etc.

Helaas klopt er van het hele afzuigsysteem niets, dus dat wordt even puzzelen.

Nu mijn klantjes nog…

Dank jullie voor je informatie meiden, en jullie zullen me hier zeker nog veel vaker gaan aantreffen…

Lieve groet van LindseyEsther schreef:

>

> uhh Am,

>

> of je nou geregistreerd staat of niet, reclame heb je nodig

> anders kom je niet ver.

> ik bedoel in de gouden gids moet je geregistreerd staan bij

> de kvk. maar verder kan je op elke andere manier reclame

> maken! dit mag zelfs al als je bezig bent met de opleiding.

> ook voor de belastingdienst is dit toegestaan, hoort bij de

> voorbereidingen van…

> dus Lindsey, lekker adverteren meis…

> die van Daan, flyeren bij een discotheek is ook een hele

> goeie, daar trek je zeker leuke meiden van af.

> nou nogmaals, veel succes en vraag maar raak hoor.

>

> Esther

> www.bijoutifullyou.nl

• Esther

je kunt de flyers evt. ook zelf afdrukken op de computer.

om te beginnen?

veel succes he.

Esther