Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Nancy en ik lees al een tijdje mee op deze site. Ik ben hier terecht gekomen nadat ik informatie ben gaan zoeken over opleidingen. Waarom wil ik een opleiding volgen?…. Ikzelf heb altijd natuurlijke lange nagels gehad en krijg van andere altijd complimenten dat ze zo mooi zijn, dit compliment sluiten ze altijd af met de mededeling dat ze dat ook zo graag willen maar dat het hun niet lukt. Dus ik dacht: ik wil hun ook mooie nagels geven en voila een idee was geboren. Eind augustus start ik met de opleiding en ik heb er onwijs veel zin in. Vandaar dus dat Jippie in mijn onderwerp maar nu het auw gedeelte.
Ik moet bekennen dat ik nog nooit een nagelsalon van binnen heb gezien, ik verzorg mijn nagels altijd zelf. Nu wou ik dit weekend mijn zoontje iets aanwijzen, verloor mijn evenwicht en KLENG mijn nagel ving de klap op. Nu zit er een scheur in van een mm of 4 horizontaal, nu heb ik wel vaker een nagel gebroken of gescheurd. Pech gehad, wachten tot hij weer langer werd, maar deze scheur zit nog 3 mm onder de punt waar de nagel los komt van het nagelbed….. AUW!! Dit heb ik nog nooit gehad en ik weet dus ook niet wat te doen. Dus waarschijnlijk toch maar eens een nagelsalon van binnenuit gaan bekijken. Waarom kon dit nou niet over een aantal maanden gebeuren!!!!
Maar goed, mijn vraag aan jullie is dus: is dit nog te repareren op de een of andere manier???????? Owh ja, ik hoorde (gelezen dus) iemand het hebben over een beurs, waar istie? en wanneer? Owhhhhh ik wil leren!!! NU!!!
Groetjes
Nancy