danielle- slechte nagelstylisten

• am

He danielle,

We hebben eerder kontakt gehad over zwangerschap en gevolgen. Nu snap waarom je zo reageerde want je bent zelf zwanger! Ik heb je site bekeken. Wow! Leuke site. En ook leuk dat je in het buitenland woont en daar je beroep gewoon kan voortzetten. Die vrouwen durven daar toch heel wat meer toch? qua kleuren.

Maar ik schrok wel van de onderste foto's. Jeetje, ik hoop toch wel dat je model was in 1 van de eerste lessen. Ik heb ook maar een zeer korte cursus gevolgt (dacht toen van niet). Het waren 12 lessen en ik dacht dat ik het redelijk kon toen ik mijn examen deed. Tot ik ging surfen op het net en lid werd van de prof-nail.

Ik leerde het pas echt door thuis te oefenen en wat lessen in tilburg bij te nemen.

Nu kan ik ook mooie nail art opzetten. En mijn nagels zijn bijna perfect….vind ik.

Als ik dus een echte opleiding had gevolgd had ik nu veel meer gekund en daar baal ik van. Doordat ik af en toe maar nagels opzet verbeter ik mijzelf weinig. Het gaat langzaam.

Ik vind dus dat je echt gelijk hebt dat er prutsers zijn; maar zo erg als op de foto. Daar wil je toch niet mee lopen? De opleidingen moeten aangepast worden en dat ligt eigenlijk niet aan de personen zelf want die weten af en toe niet beter. Ik ken een nagelstyliste en die zet nagels en verdiept nergens in. Leest nooit wat over nagels ofzo.

Maar nogmaals leuke site….Zo weet ik nu ook wie ik me voor me moet zien!

geniet van je zwangershap

groetjes

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi am!

Wat een lief berichtje! ThanX! Ja, er lopen toch hoopies prutsers rond he….. Pfoe! Je zou ze allemaal aan hun haren mee willen trekken naar huis en verplicht een refreshment cursus geven! Maargoed, ik erger me er teveel aan denk ik….. Moet echt proberen t los te laten want zo heb je in elke beroepsgroep prutsers die t alleen maar om de centjes gaat en geen gulden over hebben voor bijscholing of iets dergelijks…. Mijn exvriendje was stucadoor, nou daar is t net zo erg in hoor! Hij maakte wel eens foto's van prutswerk! Nah…. Complete plafonds die naar beneden kwamen zetten! En dan nam die ‘stucadoor’ nooit meer zijn mobiel op natuurlijk als de mensen verhaal wilde halen…..

Ik ben inderdaad zwanger! Nog maar ffies hoor, volgens de verloskundige is t al aardig aan t rommelen dusse…. Wie weet beval ik vandaag wel! Hihi! :-) Ja, daarom vroeg ik t ook inderdaad want ik heb ook gewoon doorgenagelt tijdens mijn zwangerschap….. Lekker met mijn neus boven de acrylvloeistof, lekker hoorrrr! :-( Ik ben benieuwd of we er nog iets over horen want ben wel benieuwd…..

Nou, tot horens weer en nagelse he! Heb jij ook n site? Kan ik ook ff spieken wie jij bent! Hihi!

Groetjes, Daan

• am

nee ik heb (nog) geen site.

Nog effekes doorzetten he! En we horen het wel als het babytje er is.

Groetjes

• Danielle, Bisjoe4joe

Ja, ik bel Esther heb ik beloofd zodra t puffen begint, dus denk dat zijn jullie wel op de hoogte zal houden…..

Doei doei!