verwijderen van acryl nagels

• Sylvia

Hoe verwijder ik zelf mijn acryl nagels zonder dat ik naar de nagelstyliste moet?

Heb me nagels al laten weken in nagellak remover maar bij mij werkt dat niet.

Ik paar maanden geleden mijn nagels beschikbaar gesteld voor een leerling nagelstyliste, maar ben het helemaal zat, nu is zijn dus prof nagelstyliste en vraagt ze er geld voor en dat wordt mijn iets te duur…

• am

ja maar toch is dat het beste. Zij weet waarschijnlijk hoe ze het beste eraf kan halen. Ga absoluut niet trekken aan de nagels!!!! Dan beschadig je je eigen nagels.

• Heavenly Cosmetics

Hallo,

Ik zou terug gaan naar haar, nooit zelf eraf halen.

Je kan je nagels permanent beschadigen.

Gr San

• Danielle, Bisjoe4joe

Dat is toch verdorie ook wat zeg!!! Grrrrr!!!! Jij bent zo vriendelijk geweest dat ze jou als model mocht gebruiken, dus ZIJ moet ze er ook weer netjes voor je afhalen als jij dat wilt! Kom nou zeg…. Door dit soort stylistes gaan mensen zelf zitten pulken, resultaat kapotte nagels, en uiteindelijk weer n slechte naam voor de kunstnagels……

Sylvia, bel haar gewoon op en vertel haar dat je ze zat bent en ze eraf wilt hebben. Ik vind het niet netjes van haar om er gelijk geld voor te vragen. Jij hebt zelf niet om die nagels gevraagd, jij hebt haar een plezier gedaan door model te zitten!

Zijn t de zwangerschapshormonen?? Grrr……

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• am

ja dat vind ik trouwens ook. Ik deed dat ook met mijn “proefmodellen”

• Dropje

gewoon pure aceton bij de drogist halen en lekker laten weken….

lukt bij mij altijd prima

• Heavenly Cosmetics

Hoi

Sorry, maar zo gewoon vind ik dat niet.

Aceton is niet zo goed voor je nagels en voor je huid.

Zelfs daar komt nog meer bij kijken, je moet wel weten wat je doet.

Sandra

• Danielle, Bisjoe4joe

Juist…… En daarom hoort die nagelstyliste dat te doen! Gewoon ff weken in de aceton is ook geen optie als je niet weet wat je doet!

• am

gewoon even weken ja…. plus je eigen nagels die weken ook lekker mee!

Heb je helemaal geen nagels meer over

• Esther

hahahahahaha heb er echt niets meer aan toe te voegen!

lang leve de styliste's die er wel wat van weten!

Esther