gruwel nagelstyliste

• christinebynails

ik kreeg een klantje , voor gel nagels ze had al meer gelnagels gehad dus ik doe de stappenplan zal ik maar zeggen , zegt ze ohhhhhhhh moet dat allemaal, dat heeft de vorige nagelstylistes nooit gedaan , ze was in nog geen uur klaar,en ik kreeg constant lucht aan de zijkanten en toen ik haar dat vertelden en weet je wat de nagelstylisten tegen de klant zei , DAT LUCHT HOORT BIJ KUNSTNAGELS

bbrrxxxeee;;;,,,[[[ je zou ze , dat noem ik nu gruwelstyliste, ze had nog nooit meegemaakt bij een nagelstyliste een eigen klantenvijl erg he ,ik liet haar foto,s zien nou je raad het al , ze schrok er vreselijk van .

dit moest ik even kwijt

christinebynails

• Danielle, Bisjoe4joe

Jesus…. Lucht hoort erbij! Hihihihi! Ja, ook een manier om je eigen fouten te verbergen…. Hahaha! Zie t al voor me! Maar je hebt vast mooie nageltjes gemaakt he Christine? Weet ze gelijk hoe t WEL moet! ThanX voor je berichie in mijn gastenboek! Moest lachen om je mailtjes ook! Mail je zo ff terug!

Doei doei!

• Esther

vandaag had ik oo zo iets…

een stel vrienden van ons was op visite

het meisje is bij mij geweest voor nagels een tijd maar op een gegeven moment mee gestopt.

nu kwam ze dus vandaag en ze had haar nagels laten doen bij een ander.

ze past op hun kind een dagje en als beloning deed de vrouw elke maand haar nagels.

ze vond het zo vreemd want ze kreeg allemaal groene plekken op haar nagel

dus ik gekeken en ja dat was dus pseudomonas.

ze had gebeld en die styliste had gezegd nou haal de nagel er maar af en laat het voorlopig maar even zo…………… ahum ahum slik….

hoe bedoel je ik weet niet wat ik zeg.

dus ik haar uitgelegd dat je dat heel goed moet behandelen en hoe ik dat zou doen.

heb het nl. met 1 klant gehad die achteraf dus zelf bleek te peuren onder haar nagels.. maargoed.

ze had nu na 2 weken flinke luchtranden en daaronder heeft het gewoon zitten broeien.

ongelooflijk dat die styliste zegt haal de nagel eraf. dat heeft ze dus gedaan, gewoon eraf gerukt zelf en zo gelaten.

heb haar dus het advies gegeven om dit nooit meer te doen.

wat heb je er toch een prutsers bij zeg!

Esther