duimende klanten

• am

hebben jullie ook weleens nagelklanten die duimen?

Ik heb er namelijk 2. Soms ben ik aan het vijlen en dan ruik ik het gewoon. Als ik er dan aan denk word ik misselijk maar daar mag ik natuurlijk niks van laten merken he!

• anja

Ow , vreselijk al die vieze geurtjes tijdens het vijlen. Ik heb ook zo`n sterk reukvermogen en pik klanten met een beginnende schimmelinfectie er ook zo uit. ( wel makkelijk) Maar klanten die duimen ? Heb ik nog niet geroken haha .

Als je een mondkapje gebruikt houd dat ook meteen de geur tegen.

• am

ja is heel slecht van mij maar dat gebruik ik niet. Doe het vak maar weinig in tegenstelling tot de meeste van dit forum. Nu moet ik trouwens voorlopig afscheid nemen van het vak want wil studie pedicure gaan doen. Mijn huishouden, 32 uurbaan en nagels + nog een pittige studie word voorlopig te veel!!!

• dd

Hoi am laas j bericht en moest echt lachen(niet slecht bedoelt hoor)Als je al daar misselijk van word hoe moet het straks met de tenen en voeten werk?DIe hebben vaker niet alleen een onaangenaame geur ,maar de veele geuren en kleuren en aangroeisel je zult het niet geloven.Dus begin je maag alvast te trainen hihi.Ik wilde ook pedicure er bij doen ,maar de dingen de je tegen kom kan mij maag nog niet aan en ik kan veel hebben hoor.Kan eten en naar een operatie kijken geen probleem mee.Waneer ik dat niet kan als er iets op tv is als die mensen die troep op ruimen uit huizen of op straat raar he !dwaal af .Kortom weest sterk en veel plezier met je nieuwe opleiding groetjes d

• Beads-enzo

Ik doe in de schoonheidssalon ook cosmetische voetverzorging. Het gekke is dat op het moment dat je werkt niet eens het gevoel hebt dat je met voeten bezig bent.

Misschien maar goed ook…. ;-)

Veronique

• Rieneke (in opleiding)

Hallo

Ik start in februari met de pedicureopleiding, en mijn eerste reactie was natuurlijk ook van Bah!! Maar als je erover na gaat denken waar de handen die door ons worden behandelt overal hebben gezeten….die voetjes zien alleen de binnenkant van onze schoenen.

Is ook iets om over na te denken.

Groetjes

• am

ja dat vind ik ook. En misselijk van worden was eigenlijk een uitdrukking. Ik ruik het maar je moet toch door.

Maar ik heb wel zin in de opleiding hoor! Ben wel benieuwd, missen vallen die geurtjes en kwaaltjes wel tegen maar ja….we wachten maar af.

• Rieneke (in opleiding)

Waar ga jij de opleiding doen?

• am

imko in breda

• Rieneke (in opleiding)

Ben je al begonnen of moet je nog?

Ik start in februari, heb er heel veel zin in.

Op je vorige oproep over dit topic heb ik gereageerd maar er kwam geen berichtje meer van jouw kant.

Hopelijk heb je het wel gelezen.

Veel succes alvast met de opleding

Groetjes Rieneke