Gel of Acryl?

• Esther

Hallo dames…

Hier een topic van een nieuwsgierige Esther.

Ik ben nl. erg benieuwd wie er allemaal gel en acryl doen in de studio en waar meer vraag naar is?

Gewoon een peiling voor mijzelf.

Ik heb beiden geleerd maar ben in de loop der jaren eiegnlijk meer met acryl bezig geweest dan met gel.

Ik wil dit weer goed oppakken, maar ben gewoon nieuwsgierig wat meer voorkomt in de studio..

Esther

• Deco nagelstudio

Hoi Esther,ik gebruik in mijn studio ook meer acryl dan gel.

Ik denk dat de verhouding wel 1 op 40 ligt, toevallig morgen 1 voor gel maar verder heel weinig.

groetjes Morna

• Daniella

Hallo ik werk ook met allebij.Gebruik wel vaker acryl om dat je hier meer mee kan ,maar ga gel er wel weer meer naar voren brengen.Ik werk sneller met gel trouwens die zet ik met 2 stapen er op heel weining vijl werk en klaar.En voor de teen nagels gebruik ik ook meestal gel.groetjes D

• am

hoi esther, ik ben ook gestopt met gel. Door weinig vraag maar ook omdat ik acryl leuker vond. Uit verhalen die ik van andere nagelstylistes hoor (bekenden van mij) gebruiken deze ook meer acryl dan gel.

• Esther

ik gebruik ook meer acryl als gel.

maar wil me zeker weer meer gaan verdiepen in gel.

stop er niet mee, het is toch fijner voor de klant als je verschillende dingen kan aanbieden.

Esther

• christinebynails

hi, ik was ook veel meer met acryl bezig, maar i.v.m. mijn allergie ben ik gelijk gestopt met acryl, en meteen de draad weer opgepakt met gel , mijn klanten hadden er geen problemen mee, ook met gel werk ik lekker, maar als de uitslag bekend is van het ziekenhuis wil ik 50% acryl erbij doen ,en 50%gel ik had 27pleisters op mijn rug gisteren en jeuken zeg je mocht niet krabben , i.v.m. testen en er bleken er 3 opgekomen te zijn, weet nog niet welke, maar ben tenminste niet allergies voor latex en histamine, maar hoor morgen meer .

groetjes van christine

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik gebruik ook veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer acryl dan gel…

Ik vind acryl ook fijner werken (maar da's persoonlijk…)!

Ik doe wel eens gel, maar als het even kan doe ik toch liever acryl…

Allebei blijf ik wel het beste aanbod vinden…

Groetjes, Peet