Geel wordende nagels

• Bianca de Bruijn

Ik weet het niet meer,

Ik gebruik ibd grip acryl. De bonder is al tegen het geel worden van de nagels daar is hij speciaal voor. maar toch elke keer weer heb ik bij een paar klantjes dat het gelig wordt. niet bij allemaal maar toch bij een paar. Hoe kan dit nou?

Sommige roken daar zou het dan aan kunnen liggen maar sommige roken ook helemaal niet.

hebben jullie tips of weten jullie hoe dit nou komt want ik weet het eigenlijk niet meer wat ik ermee moet.

Het is trouwens echt de acryl want als ik ga opvullen en het bovenste laagje weghaal is het weer weg en is het gewoon weer mooi.

groetjes Bianca

• anja

Roken, het gebruik van zonnebrandcreme ( zonnebank), schoonmaakmiddelen, eten ( rotti e.d.) zijn allemaal faktoren die meespelen in de vergeling van de acryl. Het kan zelfs komen als er gerookt word tijdens het zetten van de acrylnagel !

Met een UV-lak kan je dit tegen gaan.

• Danielle, Nog maar n paar daagjes!

Inderdaad goed afsealen….. UV lakje of topgelletje gebruiken en t is over! Ook al polijst je acryl nog zo glad, t lijkt wel of t altijd n beetje poreus blijft….. Dus sealen.

Groetjes, Daan

(Heb ff mijn naam veranderd, vond k wel leuk! Maar ben dus Daan, Bisjoe4joe)

• anja

Ik gebruik de glansgel van Florence als laatste laagje maar bij stevige rooksters vergeeld de acryl dan nog. Het enige wat dan nog helpt is een UVlakje erover heen.

Enne…..een paar dagen ?spannend hoor Daan !

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

is je flesje soms bijna leeg?

ik heb het ook wel eens meegemaakt; een nieuw flesje (van 't zelfde merk) en ik had er geen last meer van!

groetjes, peet

• anja

Nee hoor. Het is ook alleen bij de flinke rooksters. De rest heeft er geen last van. ( ze is ook nog eens toiletjuf dus werkt veel met schoonmaakmiddelen)

Flesje net nieuw of bijna leeg maakt niks uit.

• Bianca de Bruijn

Dank je wel allemaal! Het is geen roker dus daar kan het niet aan liggen.

Als ik het gewoon afseal met een ultra seal dit van het merk ibd krijg ik bubbeltjes in het bovenste laagje. dan moet ik het dus weer vijlen en weer een laagje doen dan pakt hij het wel. maar wel dubbel werk plus tijd en kosten.

Ik gebruik ook ibd met acryl dus lijkt me wel dat het dan niet moet gaan bobbelen.

Bedankt in ieder geval ik ga het voortaan proberen!!!

• anja

Die putjes ( bobbeltjes) waar jij het over hebt, had ik ook vaak als ik IBD gebruikte voor de glanslaag. De ene keer wel en de andere keer niet !? Moe werd ik ervan omdat je idd opnieuw moet vijlen, dan weer een laagje erover heen en dan maar hopen dat het goed ging……

Probeer een keer die van Florence. Die is perfect ! Geen bobbeltjes/putjes of wat dan ook en je hoeft dan ook geen plaklaagje te verwijderen , dat scheelt allemaal in tijd en hij glanst als een spiegeltje.

• Bianca de Bruijn

ok bedankt voor je tip!! Gelukkig dat ik daar dan niet de enige in was :)

Hoe heet ie precies van florence? Dan ga ik hem gelijk bestellen!! Super en vast bedankt!!

• anja

Het is de glansgel van Florence.

Ik weet hoe je je voelt want ik begon ook aan mezelf te twijfelen door al die putjes en bobbels.

Geloof me , het werkt heerlijk !