Ff stoppen met meepuffen graag!!!!

• Danielle, Nog maar n paar daagjes!

Want mijn verloskundige heeft besloten een lang weekend op vakantie te gaan….. Grrrr! Het is zo'n schat en ik gun t haar van harte hoor, maar als ik dit weekend beval heb ik iemand aan mijn bed die ik nog nooit heb gezien!

Dusse, duim ff voor me dat uk tot minstens maandagavond op zijn/haar plek blijft! :-)

Groetjes, Daan

Ps. Best mooi trouwens hoor, een keer niet van die joekels van nagels! Kort en rond….. Kga ff een foto maken, zal ik m zo plaatsen.

• d

Nou danielle spannend zet je het hier of op je site?Weetje nog niet wat het is?Ik denk een meisje van de foto op je site.Je bent niet zo veel aangekomen.Al zou jij wel anders denken hihi.JONGENS maken je meestal super dik geld niet voor iedereen natuurlijk.Ik werd de ijsbeer genoemdt.Had echt ook zo ijsbeer jas leek 10 keer dikker.Hoeveel ben je aan gekomen?Ik ging van 65 kilo naar 104 ..slik daar is het meeste van af hoor zit nog 20 aan .Ik wens je een snelle bevalling en een gezond kindtje groetjes daniella

• Sabine kvk

Hoi Daan,

Ik wens je heel veel succes met de laatste loodjes en zal voor je duimen hoor!

Groetjes Sabine

• yvon KvK

Hoi Daan

Ik zal voor je duimen dat het na het weekend gaat gebeuren. Geen dingen doen die het op kan wekken hé!!!!!!;-)

succes:-)

groetjes Yvon

• christinebynails

okee ook al is het bijna 25jaar geleden , ik doe mee, puf puf maar dan na het weekend

groetjes van christinebynails

Hahaha! Lief al jullie reacties! Ben pas 5 kilo aangekomen…. Het klimaat hier helpt wel mee hoor, moet me er echt toe zetten om te eten. Met die hitte heb je gewoon geen trek! Maar volgens mijn verloskundige kan t geen kwaad, als ik toch maar mijn vitamientjes binnen krijg…. Maar die Xtra 5 kilo lijkt idd niet in mijn buik te zitten maar is naar beneden gezakt richting…. KONT! Jeeeeeetje wat n billen joh! Dat wordt trainen strakkies…..

Nou, hou jullie op de hoogte hoor!

Groetjes!

• Fiona

Waaaaaat?? Maar 5 kilo??? Zo daar zou ik voor tekenen zeg!

Daan, wilde je ook vast veel succes wensen…hoop voor je op een modelbevalling = lekker snel! Enne…niet voor maandag!!

Groetjes Fiona

• Rieneke (in opleiding)

Hoi Danielle,

Ik loop nog niet zo lang mee op dit prikbord hoor, maar heb jouw reacties al eens voorbij zien komen.

Ook jouw website is heel mooi, complimenten. (dit geld voor alle dames trouwens die van hun sites zo veel werk maken)

Ik weet inmiddels ook dat je in een heerlijk oord zit (jaloers? ik? )

In ieder geval, om een kort verhaal lang te maken, ik wens je een voorspoedige bevalling toe (na het weekend dan) enneeh, even een hart onder de riem: Ik ben na de bevalling, wat betreft m'n figuur, er zelfs iets op vooruit gegaan. Er is dus nog hoop hoor hihi.

Groetjes Rieneke

• Esther

he daantje….

maak je niet druk meid, de vlos heeft toch voorspelt dat het nog even blijft zitten?

komt wel goed hoor.

ga maar niet meer lange stukken wandelen want dat wekt het juist op hihihii (echt!)

ik ben normaal heel tenger maar met de zwangerschap 16 kilo aangekomen en ben echt geen vreetzak.

de laatste 5 gingen heel langzaam weg maar zit nu weer goed.

dusse… jongens maken je dik???? NOT…..

maare ik zeg daan krijgt een meid, gewoon een gevoel…

nu kijken of ik gelijk heb hahahahah.

moeilijk he daan… je mond houden???????? spreek je weer

X Es

Hahaha! Nee hoor, ik vind t juist wel leuk, zet iedereen expres steeds op n verkeerd spoor! Heb t de ene keer over hij dan weer over zij… Dusse, je zal nog ff geduld moeten hebben voor je t echt zeker weet Es! :-)

Enne, andere meiden…. Vind t echt tof dat jullie zo met me meeleven! Het is eigenlijk vreselijk off topic dit maar geeft nie toch? Hihi!

Doei doei!