tandkristal??

• Bianca

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje moet je een cursusje volgen voor tandkristallen en zoja weten jullie daar aderessen van (ik woon in Almere)

Ik ken het eigenlijk alleen maar van de tandartsen aar die blijven meteen heel lang zitten (kan wel tot 2 jaar heb ik gehoord)

Maar nou hoorde ik dat nagelstyliste's dat ook weleens doen en dat lijkt mij wel heel erg leuk!

Nou heb ik laatst wel een site gevonden waarop ze zo'n pakketje verkopen (met uitleg erbij) maar nou vraag ik me af of dat wel goed is (wil het natuurlijk wel goed doen)

Heeft iemand hier ervaring mee??

Groetjes Bianca

• sylvie

Hi Bianca,

Ik plaats sinds een tijdje tandkristallen en moet zeggen dat het inderdaad leuk voor erbij is. Ze blijven jammer genoeg niet zo lang zitten als bij de tandarts maar daar tegenover is het plaatsen ook weer goedkoper. Ze blijven ongeveer tussen de 2 tot 3 mnd zitten. Met uitzonderingen natuurlijk. Bij deze een site kun je kijken voor verdere info. www.js-internationails.com Veel bling bling plezier

Sylvie

• Bianca

Hoi Sylvie,

Bedankt voor je reactie :)

Dat die tandkristallen niet zo heel lang blijven zitten vind ik niet zo'n probleem…denk dat mensne het dan eerder aandurven om eens te doen met de weet dat als ze het misschien toch niet leuk vinden dat het dan niet blijvend is.

Ik heb even gekeken op de site die je zei en dat ziet er leuk uit..is dat ook de tandkristal die jij gebruikt?

En wat zou een redelijke prijs daarvoor zijn?

Nou heb ik dat pakket gezien maar ik zie nergens staan dat je de tandkristalletjes ook los kan kopen (neem aan dat het niet de bedoeling is om steeds weer het hele pakker te kopen..of wel?)

Alvast bedankt voor je reactie :)

Groetjes Bianca.