zwarte puntjes

• am

hier weer een vraagje aan jullie; 1 klant van mij heeft steeds zwarte kleine puntjes op de nagels. Als ik ga vijlen is het eraf. Komt dit door het roken?

• d

Hallo komt dit niet door je vijl? ik had het vroeger ook toen gebruikte ik zwarte vijlen en de korrels bleven wel eens achter in de acryl.Witte vijlen geeurd dit niet groetjes DANI

• Esther

wat ook kan is dat in de gel of acryl wat kleine luchtbellen zaten. door het vijlen, vijl je die eigenlijk open en slaat dat op een gegeven moment beetje zwart uit.

let daar ook eens op am dat je zonder luchtbellen werkt.

even een extra tip hoor, maar kan misschien helpen?

Esther

• heavenly cosmetics

hoi, ik heb dit ook eens gehad.

na navraag bleek dat ik te nat had gewerkt.

ik hoop dat je er iets aan hebt.

gr sandra

• Nina

Hoi Am,

Als het alleen aan de punt zit zou het toch wel van het roken kunnen komen, maar dan meer van het uitdrukken van de peuk. Het kan zijn dat je iets van hete as aan de punt krijgt, en dat brandt een beetje in de punt van de nagel.

Geldt overigens alleen voor shagrokers….

Groetjes,

Nina

• am

o nee…ze rookt gewone sigaretten. En ik heb het ook alleen bij haar, dus dat vind ik zo gek. Maar bedankt voor de tips allemaal

• ASF Nails

Meestal komt dit doordat je te nat werkt.

Dan komen er kleine luchtbelletjes in, dit veroorzaak je dan weer met het penseeltje

ook weer teveel mee klopt.

Vervolgens komen er belletjes en daar komt na een paar dagen vuil in en zie je die zware puntjes.

Probeer maar eens wat droger te werken en dan zal je zien dat het weggaat.