Wie heeft er twee kaarten voor de beurs die niet gebruikt worden?

• Bianca

Hallo, collega`s nagelstylisten

Ik ben mijn cursus aan het afronden, en dus nog niet ingeschreven bij de Kvk.

Maar ik zou het wel leuk vinden naar de beautybeurs te gaan, nu heb ik begrepen dat je dan kortings kaarten krijgt van de KvK.

Daar ik nog niet ingeschreven ben en toch graag wilt gaan wil ik graag een beroep doen op de mensen die de kaarten wel krijgen en zelf niet gaan.

Mocht je er nou eentje over hebben is dat natuurlijk ook prima misschien kan ik er dan nog wel eentje bij sprokkelen.

Ik zou het erg waarderen als mensen me eraan kunnen helpen.

Bianca

• Bianca de Bruijn

het probleem is dat je er niet inkomt als je niet staat ingeschreven.

Heb namelijk 2 kaartjes liggen hier thuis maar er wordt streng gecontroleerd op kvk nummer dus echt alleen voor die mensen,

ik kan dus ook niet :(

• Heavenly Cosmetics

Hallo,

Ik ben het niet helemaal eens, in maart had ik geen kvk en ik kwam zo binnen met mijn kaarten die bij de profnail zaten.

Ik had zelfs nog 2 kaarten van mijn baas( die hebben een sportschool) zo in de rij weggegeven.

Ik had hun kvk nr ook niet.

Ik geloof niet dat het nu veranderd is.

Succes in ieder geval en veel plezier.

Gr Sandra

• Heavenly Cosmetics

Oh ja vergeet ik , ik had 3 vriendinnen bij me die waren aleen lid van de profnail omdat ze nog met hun opleiding bezig waren en die kamen er ook zo in.

Ik denk als je de kaarten van de profnail hebt, het al goed is.

Sandra

• Nagelstudio Adele

Hoi Bianca;

Het is net wat Sandra zegt iedereen kan naar binnen je betaald alleen meer, dit om alleen mensen die zich uitsluitend met het vak bezig houden binnen te laten.

De korting kaarten krijg je van de KvK en bij de Prof-Nail en dat scheelt weer geld.

Groetjes Adele

• Esther

nee je kan niet zomaar naar binnen

voor kaartjes kan je je registreren met een nummer.

dat nummer zit alleen bij de profnails die naar studio's met kvk gaan.

zonder dat nummer dus geen korting.

leerlingen komen er wel in als ik het goed heb, alleen moeten zij dacht ik iets van bewijs meebrengen van de opleiding. maar of je dan ook korting hebt weet ik niet.

wat mij dus vorige keer opviel was dat er juist wel veel controle was.

en nu zeker met de erkenning die er aan gaat komen, denk ik zeker dat niet zomaar iedereen erin komt.

Esther

• Heavenly Cosmetics

Esther,

Ik had vorig jaar alleen me naam en adres meegenomen wat in het plastic van de profnail zit.

Plus de code van beauty nog wat gids.die in de profnail zat.

En er is nergens naar gevraagd.

En ik had in maart nog geen kvk.

Dat is alleen mijn ervaring.

Groetjes Sandra

• Bianca

Je kan er altijd in dat weet ik.

Alleen betaal je dan de volle mep.

Ik ben er wel eerder eens geweest en zodoende heb ik besloten dat ik iets met nagelstyling wilde gaan doen, maar omdat de kaarten zo prijzig zijn en misschien er mensen zijn die toch niet gaan wilde ik het zo vragen.

Ik wil met een vriendin gaan, en zij heeft het niet zo breed vandaar.

dus ik dacht als iemand toch niet gaat en iemand anders een verzetje gunt…

Bianca

• Danielle, Nog maar n paar daagjes!

Ik zit nog steeds te wachten op de laatste profnail, anders had ik ze direct opgestuurd hoor meis! Tis inderdaad een hoop centjes zonder die kaart. Kun je beter uitgeven aan iets leuks binnen dan aan de kassa! :-)

Zodra ik m binnen heb geef ik wel een gil hier, moet je me maar ff je adres mailen dan stuur ik ze op.

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• jeany

Hoi Hoi

Ik ga met een vriendin samen,zij heeft wel een kvk nummer en die van mij moet ik nog aanvragen..

Zij heeft dan 2 kaarten, en als ik krijg er strax bij de profnail dan ook 2 als het goed is..

Als dat zo is, dan mag je die van mij wel hebben..heb er anders toch 2 over..

gr Jeany