Wie heeft er twee kaarten voor de beurs die niet gebruikt worden?

• Bianca de Bruijn

van de profnail ben ik ook lid.

Maar ik heb 2 gratis kaartjes gekregen van iemand waar ik wat spulletjes had besteld. maar daar staat duidelijk op dat ik daar mijn kvk moet invullen. En dat het niet voor particulieren is.

Maar als ik profnail heb kom ik er wel in met die gratis kaartjes dus?

groetjes Bianca

• am

ik ben ook niet lid van de kvk en ik kom er altijd in. Ik ben lid van de prof-nail en daar krijg je ze erbij. Je hoeft daar alleen je naam en adres in te vullen en verder niks. die code van dat boekje moet je alleen hebben. Je kan toch gewoon lid zijn van de prof-nail omdat je het leuk vind.

• Bianca de Bruijn

Opgelet: Om het strikt professionele karakter van Professional Wellness te garanderen, zal de correctheid van het BTW-nummer of RIZIV-nummer online gecontroleerd worden aan de kassa's. Consumenten krijgen met andere woorden géén toegang tot de manifestatie. Het doorgeven van deze uitnodiging aan niet-professionelen is bijgevolg niet toegelaten.

Dit staat dus bij mijn kaartje,

groetjes Bianca

• Bianca

Voor mensen die me willen helpen aan de kaarten mail me even.

Biancahobbyhoek@planet.nl.

• Rachel

Hallo,

ik ben nagelstyliste in opleiding en zodoende ben ik lid van de Profnail en afgelopen maart heb ik dus via de Profnail online kaarten kunnen bestellen. Dit ging zonder KvK-nummer en ook bij de ingang van beurs is nergens naar gevraagd, we konden zo naar binnen toen onze kaartjes ingescand waren.

Laten we elkaar ook niet voor de gek houden, de mensen op die beurs zijn met iedere klant die binnenkomt blij want dat is allemaal geld in de kassa en het zal ze waarschijnlijk worst wezen of jij een KvK-nummer hebt hoor.

Het lijkt erop of sommige mensen het misschien wel zouden willen dat alleen de ‘echte’ nagelstylistes binnengelaten worden, maar tenzij er heel veel veranderd is, is dat toch echt niet zo.

En als je nog in opleiding bent, vraag er dan eens naar op de school waar je les krijgt, zo heb ik vorig jaar ook nog goedkopere kaarten kunnen bemachtigen.

Groetjes,

Rachel

• Esther kvk

laat ik het zo zeggen, vanuit de organisatie uit wordt er ook niet duidelijk over gedaan dan.

zie mijn reactie eerder op de topic.

zo heb ik het begrepen dat alleen mensen met kvk binnenkwamen.

het is tenslotte een vakbeurs.

zo zie je maar dat er meerdere verhalen rondgaan.

het lijkt me sterk dat wij als nagelstyliste's alleen maar de “echte” mensen daar willen.

beetje vreemde opmerking.

Esther