Aan danielle

• lesismore

Hallo danielle het is zo stil .Als goed?Is de kleine er al?Kan zijn dat je ons ben vergeten bij de aanblik van je kleine (hihi)groetjes daniella

• Esther kvk

ze is nog niet bevallen, de uk zit nog muurvast daar hahaha

maar ze heeft geloof ik wat problems met de verbinding met internet dus weinig online.

Esther

• lesismore

Oooooow…..we wachte dan ,maar he….zucht..pfffff oke doeiiiiiiiiii groetjes daniella

• Danielle, Waar blijft die beeb???

Hoi!

Wat lief dat jullie aan me denken! Nee…. Nog steeeeeeeds niet bevallen…. :-( Als ik as. dinsdag nog niet ben bevallen dan gaan ze me strippen. Beetje rommelen zeg maar om de boel op gang te krijgen. Ben benieuwd!

Ik had al samen met mijn vriend allerlei dingen zitten verzinnen om het maar zo ondragelijk mogelijk te maken binnen voor die uk! Trampoline springen de hele dag, blik Jalopene pepers in 1x opeten, dat soort dingen… Zou t helpen?

Heb inderdaad een vreeeeeeeeselijk trage verbinding dus ben niet zoveel onlline… Maar zodra het zover is laat ik het jullie weten hoor!

Groetjes, Danielle

• yvon KvK

Het schijnt dat ananas eten de bevalling op gang brengt ( heb ik gehoord)

enne…. een wippie maken ( sorry ik kan het niet anders omschrijven ha ha) dat wil ook vaak helpen. Ik ben zelf 2 x ingeleid, maar bij een paar vriendinnen van me heeft het wel geholpen. Misschien een ideetje…..

groetjes en heeeel veeeel succes

Yvon :-)

• Dani(girl)

hihihihi……….hihihihi……………………..hihi

• Dani(girl)

Weet wat help veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lopen die van mij voelde ik wel als een bak steen zakken(echtwaar) ,maar daar had ik ook 14 klm voor gelopen.Ja leek wel gek maar stil zitten kon ik niet werd heelemaal gek thuis.Volgende morgen begon het heeft 32 uur geduurt maar hij is er. groetjes dani (ik denk een meisje)

• Anja

Ja idd veel lopen en sex…..( of je daar nu nog trek in hebt ?!)

• Mart E39

Hoeft niet perce sex, het gaat om het orgasme toch?

Hahaha ben niet zo thuis in bevallen hoor maar dacht m'n vriendin wel eens zoiets had gezegd (pas bevallen).

Groetjes Fiona

• yvon KvK

Ja klopt

het orgasme zorgt ervoor dat de vagina knijpbewegingen maakt en zo kun je het opwekken. Jeetje wat een onderwerp…….wel lachen. :-)

Yvon