Wat een stilte...... + waarschuwing!

• Danielle, Waar blijft die beeb???

Wat is het rustig hier joh! Jeeeeeetje……. Wilde jullie nog wel ff waarschuwen, ik probeerde gister online te komen en kreeg steeds, welk adres ik ook intikte, de startpagina van Yahoo! Bleek dus dat er een flink virus op onze kompjoeturrr zat! Mijn vriend is ermee bezig geweest, en het schijnt dat ie binnen is gekomen via een prikbord als dit.

Nou zit ik dus op deze en op t zwangeren prikbord te koekeloeren, en mijn vriend op t mountainbike prikbord (fanatiekeling…) Hij moet dus via 1 van deze 3 binnen zijn gekomen dus pas maar op!

Dacht zal t ff melden….

Groetjes, Daan

www.bisjoe4joe.nl

• Anja

Onze compie is ook ontzettend raar aan t doen. Hebben gescand maar hij vind niks !!!

Voel je al wat rommelen ?

• Mart E39

Onze is vorige week min of meer gecrashed, niks deed het meer dus heel de c-schijf maar leeggehaald en opschonen die handel!

Hmmm…wel vreemd…toch maar ff uitkijken met die prikborden dan.

Trouwens sorry voor de naam, ik krijg het er niet uit (dit is dus mijn vriend op het BMW-prikbord).

Daan nou mag het toch wel 's komen hoor…ben zooooooooo nieuwsgierig!!!

Gaan ze het v/h weekend halen als het er dan nog niet is of doen ze daar in Curacao niet aan?

Groetjes Fiona

• Mart E39

Sorry….had het bericht hieronder nog niet gelezen…begin altijd bovenaan!! :-) :-) :-)