Jatter in tha house!!!!!

• Danielle, Waar blijft die beeb???

Hoi meiden!

Ik werd net door n heeeele lieve en oplettende collega van ons erop attent gemaakt dat iemand mijn foto's gebruikt voor haar eigen reclame! Ze heeft zelfs haar naam door de foto gezet! Nah…. Hoe diep kunnen we gaan?

Kijk eens:

En kijk dan eens op mijn website: www.bisjoe4joe.nl bij foto's en dan een beetje onderaan…. Het zijn zelfs mijn handen, bewijs is mijn verlovingsring! Hihi!

Anyway…. Ik wilde dit ff hier melden omdat ik vind dat je zelf zo crea moet kunnen zijn als je dit werk doet om zelf mooie foto's te maken….. Toch?? Ik heb haar ook al een mailtje gestuurd dat ze hiermee per direct moet stoppen dus ik ben benieuwd….

Enne, Daniella THANX!

Groetjes, Danielle

De foto is zo klein te zien hier, dus kun je haar naam niet lezen. Vandaar dat ik t er nog ff bij zet…. Lique's Nails dus uit Zeeland……

Groetjes, Daan

Ps: Als nu die weeen beginnen is die kleine er zo! Ben boos joh! 1x persen en die uk is er! Hihi! :-)

• Beads-enzo

Dan ben ik benieuwd van wie die andere nagels zijn….

Veronique

• Liques Nails

Hallo, hier de boosdoener!!…..ppppfffff ik hebhet even niet meer hoor, ik heb idd een mailtje gekregen en heb deze keurig beantwoord!

Ik ben een beginnende nagelstyliste en ik heb deze foto een x op het internet gezien, zoals zoveel foto's!! omdat ik toen der tijd pas mooie felle stripers had gekocht vond ik deze nailart foto er erg mooi bijpassen( aangezien ik toen zelf nog geen digi had) ik heb dus deze foto ter voorbeeld bij de advertentie laten zetten!

Ik heb hier helemaal geen nare bedoelingen mee en het was zeker geen opzet om foto's te stelen!!!( de foto zwerft dus wel overhet internet w.s!)

Ik heb de advertentie meteen verwijderd en hoop dat ik hiermee de schade wat kan beperken! ( iig hebik mijn lesje wel geleerd en zal zeker nooit geen foto's vanhet internet gebruiken, gelukkig heb ik inmiddels een eigen digi)

Ik hoop dat jullie willen begrijpen dat ik dit zeker niet met opzet heb gedaan, nogmaals sorry hoor!

• Liques Nails

Die andere nagels zijn dus echt van mijn modellen!!

• yvon KvK

Hoi Daan

Rustig aan hoor, als je zo snel gaat persen scheur je uit……:-)

Iedereen begint nu wel erg nieuwsgierig te worden….. nog geen gerommel?????

Maar even wat anders: je kunt foto's die je plaatst op het internet beveiligen tegen diefstal!

succes Yvon

Hoi!

Ja, mijn site is ook beveiligd…. Alleen heb ik hier toen een keer die foto's geplaatst na dat gepruts bij die salon hier in Curacao weet je nog? Als voor en na zeg maar…. Heb ik gewoon niet bij nagedacht! Verder plaats ik nooooooit ergens foto's dus hij moet van dit prikbord gehaald zijn…..

En Liques…. Ik snap t nu ook wel van jou meis en ben niet boos meer hoor. Je hoeft je echt niet rot te voelen… Zoals je al in je mailtje zette, zwerft ie waarschijnlijk ergens rond op t internet als je m niet hier vandaan of van mijn site hebt. Was op dat moment gewoon pissig omdat ik best veel tijd besteed aan mijn website. Ik ben wel eens hele lappen tekst van mezelf tegen gekomen op andere sites…. Dan ben ik ook zo boos want ik zit verdorie uren te tikken en info op te zoeken! En om dan te knippen / plakken vind ik niet erg crea…. Nu kan dat dus niet meer van mijn site maar eerst wel.

Ach…. Eigenlijk is t gewoon een compliment! Hihi! :-) En t grappige is….. Mijn eigen nagels waren zo knalrood van die troela die ze verknald had hier in die salon, dat ik snel een paar stripers heb gepakt, op bed ben gaan zitten lekker in de airco en zomaar ff snel ben gaan rommelen want we moesten naar n BBQfeestje! Moet ik vaker doen denk ik, nailart snel en zonder bij na te denken want hij is wel popi jopi! :-)

Groetjes, Daan

• Lique's Nails

Ik heb je inmiddels ook al terug gemaild, en gelukkig is er berip van beide kanten!

Het is dus uit de wereld en ik haal ook weer opgelucht adem!! hihi, muts die ik dan ben he??

gr Lique