(SPOED GEZOCHT MODEL!!!! wie kan mij helpen……
Het model die ik nu heb. weet niet 100% zeker of ze kan komen.)
Heey hallo,
Ik ben met SPOED op zoek naar een RESERVE MODEL voor 12 sept 05.
Dan moet ik een wedstrijd Hair Extensions doen in Utrecht Jaarbeurs.
Lijkt het je zelf leuk om als model te zitten of weet je iemand die er leuk uitziet en mooi haar zou willen hebben voor een leuke aanbieding.
- Normaal kost vanaf 150 extensions 262.- euro, nu op deze dag vanaf 175.- euro. (ligt aan wat jij nodig zal hebben in je haar,normaal is het gemiddeld 150stuks.is
je haar dikker dan wordt het iets meer en iets hogere prijs)
- Je krijgt flinke korting op het haar die dag!!!
(van de groothandel als promotie voor de wedstrijd)
- Het gaat om een complete verlenging.
(dus langer haar dan dat je nu hebt en voller)
- Je mag zelf de kleur en kapsel bepalen!!! mag ook lekker apart. geen probleem!!! (stijl of krul)
- De bedoeling van deze dag is wel dat je op de foto moet voor een prof. fotograaf. (1 fotootje hihihi)
- Je moet in je oude kloffie en haar binnen komen en dan wordt je op de foto gezet om 9.00uur s'morgens haha.
- En dan gaan we beginnen tot 16.00uur en dan moet je je omkleden naar leuke vlotte kleding die jezelf hebt meegenomen en dan kom je weer op de foto. 1 maar hoor!!
En dan komt de beoordeling of we winnen of niet.
Ga er niet van uit hahahaha. want er doen ook prof. kapsters mee en dat ben ikke nog lange niet hahaha.
Maar het is voor de lol en we hebben een onwijs leuke gezellige dag wat je normaal niet mee zou maken en jij hebt een leuk koppie voor een leuke prijsje. hahaha scheelt weer.
Als je zelf wilt mee doen of je weet iemand die het leuk vindt. stuur ff een FOTO naar mij, dan kan ik je eventjes zien of het goed is.
AUB graag in de buurt wonende ivm met vervoer!!!! (Heemskerk of omgeving)
En dan laat ik je het ruim voor 12 sept 05 weten of ik je nodig heb als RESERVE. dus dan wel 12 sept vrij houden hahaha.
hoor het heel graag van je. Voor vragen mag je me natuurlijk altijd eventjes mailen.
Alvast bedankt.
Groetjes Manolla. (haarstyliste_manolla@hotmail.com)
PS: je eigen haar of die van een kennis moet minimaal 10cm a 15cm rond om zijn, liefst nog langer. want korter dan 10cm wordt zeker niks. dan ga je de extensions waxjes zien en je krijgt dan een soort toupetje. geen gezicht hahahaha. niet de bedoeling voor die dag en normaal ook niet!!!
*** Voor en Na deze dag 12 sept 05 dan is het gewoon weer de oude prijs vanaf 150 extensions 262.- euro!!! Krijg dan geen korting van de groothandel hahaha gemeen he!!!
Het geldt alleen voor die dag 12 sept 05 in de jaarbeurs utrecht dat de extensions 175.- kosten.***