Zichtbaar

• Jilly

Hallo!

Ik heb even een vraagje, af en toe probeer ik bij mezelf nagels te zetten maar ik heb een probleem: Je blijft steeds de tip zien, ik heb al verschillende producten geprobeerd maar dat werkt allemaal niet. Ik vijl express de nagel een beetje wit en van de tip vijl ik de glans af. Ik heb ergens op internet zien staan dat je ook doorzichtige tips hebt… werkt dit ook echt? Wie kan mij helpen?

En ik heb nog een vraagje;

Ik ga binnenkort een allround opleiding doen maar ik heb werkelijk geen idee waar?! Ik woon in Zoetermeer maar Den Haag is voor mij ook wel te doen. Ik zat zelf aan Nails Only te denken… heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik hoor het graag van jullie!

Alvast bedankt

Groetjes,

Jilly

• yvon KvK

Ga in ieder geval niet bij jezelf de nagels opzetten, voordat je je opleiding heb gevolgd. Daar kunnen ze je precies vertellen hoe, wat en waarom!

Ik heb nog niet zo veel positieven reacties hier gezien over nails only.

groetjes yvon

• Jilly

Ok, dat neem ik dan van je aan! Bedankt voor je reactie

Groetjes,

Jilly

• christinebynails

www.abnails.nl is zeker aan te raden ,zit wel in haarlem, ik heb goeie opleiding daar gehad ,ze geven heel veel serviceze staan altijd voor hun curcisten klaar, heb er goeie ervaringen mee . ooeps lijk wel of ik er aandelen in heb is niet zo hoor

groetjes christine

• Kim

MF Nails in Delft daar heb ik mijn opleiding gedaan.

Ik ben er erg tevreden over dus zeker de moeite waard om even te informeren

Succes

Groetjes Kim

• Jeany

Hoi Jilly

Ik kom zelf ook uit zoetermeer..ik heb mijn opleiding gedaan bij de BeautyLounge in de Dorpstraat..er zijn ook groothandels in Zoetermeer waar je de opleiding kan doen…wecha nails in de cobaltstraat en s&a nails op de dijkmanshove..

hoop je hiermee geholpen te hebben

gr jeany

• am

ik ben wel heel tevreden over Nails only. ik werk al 3 jaar met de produkten en gaat goed. Je moet inderdaad zoals yvon zei pas nagels opzetten tijdens de cursus/ sterkte met de keuze.