halllloooooooooooo,
wie kan mij de werkwijze voor het zetten van acryl beschrijven, want ik weet niet of ik het goed doe hoewel ik het wel op deze manier geleerd hebt.
ik hoor het wel
Dat is bij mij ook zo gegaan hoor! Toen ik voor mijn opleiding geslaagd was. In de praktijk kom je dingen tegen, dat je denkt…………hoe kan ik dit nu het beste oplossen? Nou dan belde ik gewoon even naar waar ik mijn opleiding gevolgd had, en kreeg ik de oplossing!! Zo simpel is dat. En trouwens waar heb jij je opleiding gevogd Widia?? Want ook ik krijg sterk de indruk dat je dus helemaal geen opleiding gevold hebt!!!!
Ja snap je? ik weet niet hoe of ik het goed aanbreng? Zeg dan meteen ik wil nagels leren zetten ,maar ik wil er geen r…t voor betalen.Laat Ik het aan de opgeleide vragen kijken of er iemand dom genoeg is om het uit te leggen.En zelfs als iemand het zou uItlegen kom je er niet uit.Want nagelstyling is moeilijk vak waar veel geduldt en training voor nodig is .GR Dani
Hoi Dani,
Je hebt helemaal gelijk hoor! Ook al zouden ze het op papier aangereikt krijgen, dan nog kun je geen nagels zetten, laatstaan nagelstyliste worden! Zou een mooie boel worden zeg!
Ik heb 1200 euri voor mijn cursus betaald en dat is alleen maar de gelopleiding en pathologie en anothomie. Dus geen acryl en nailart!
Wil ik acrylnagels gaan zetten, dan zal ik toch weer een cursus moeten volgen van 750 euri's.enz.enz.
Ik zag het al aan de vraag die Widia stelde over die tip blend, dat behoor je toch te weten als je cursus hebt gehad nietwaar?
Groetjes,
Leenepeen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?