Steentjes plakken

• Beads-enzo

Sinds een tijdje ben ik bezig met wat nailart met steentjes. Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie die steentjes op de nagels plakken en hoe jullie ervaring daarmee is.

Groetjes Véronique

• yvon KvK

Ik gebruik de nailart sealer van shirley. En ik leg ze ook in een af werkgel (mensen met kunstnagels).

groetjes Yvon

• Deco nagelstudio

ik gebruik soms ook wel een goede topcoat bijv.die van INM die droogt in 45 seconden. Daarleg ik ze in en seal ze met de 2de laag.

gr Morna

• Silvia

ik plak ze met nagellijm en dan lak erover of een nail art sealer

is trouwens ook erg mooi op de teennagels hoor

SilviaBeads-enzo schreef:

>

> Sinds een tijdje ben ik bezig met wat nailart met steentjes.

> Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie die steentjes op de

> nagels plakken en hoe jullie ervaring daarmee is.

>

> Groetjes Véronique

• Leenepeen

Hoi,

Ik werk zelf met gel, en leg ze net wat de klant wil in de eerste laag van de gel dan bouw ik de nagel verder op met gel. Dus dan liggen die steentjes als het ware in de gel. Dan verwijder ik ze alleen als er opgevuld moet worden.

Of ik leg de steentjes als de nagel al helemaal afgewerkt is in de laatste laag van de gel. In de lamp en om ze mooi vast te zetten, en daarna nog een laag glansgel van Florence- nails erover.

Ik heb van de zomer mijn teennagels gedaan op deze manier:

Ik heb mijn teennagels Ultra wit gelakt, laten drogen, 1 laag glansgel erop, toen heb ik van kleine strass-steentjes een french-manicure gemaakt ( 1 rijtje ) in de lamp om uit te harden, en daarna weer 1 laagje galnsgel erover voor het af te werken.

Ik heb mijn tenen ongeveer 8 weken geleden gedaan, en ze zitten er nog steeds op!!

Groetjes,

Leenepeen.

• elly

Ik ben acryl junkie, en leg een heel klein bolletje clear acryl op de nagel, en duw daar voorzichtig het steentje in tot het droog is….zit als een huis!

Greetz, Elly

www.nailart-online.com