doen jullie dat om aan te duiden dat je een salon (in het wit) hebt?
Silvia
Hoi Silvia
Het is een heel lang verhaal van een hele heftige discussie een tijdje geleden hier op het prikbord. Het ging er erg fel aan toe. Vaak kwamen meiden met vragen wat moet ik met het potje poeder en wat met dat vloeistof waar onze haren recht van over eind gingen staan. Het is niet zo dat we ons op deze manier willen onderscheiden hoor omdat we ons meer voelen. Maar er kwamen teveel vragen van echte zwart werkers die een set plaatsen voor 20 euro en daar waren we op een gegeven moment klaar mee. We hadden ook geen zin meer om diegene verder te helpen.
Sommige zetten ook “in opleiding”achter hun naam, en dat maakt voor ons ook echt niet uit. Juist misschien voor diegene die vragen hebben in opleiding, weten dat wij serieus met onze zaken bezig zijn en dat het niet altijd vragen over nagels hoeft te zijn, maar ook handige tips, qua belasting, reclame enz. enz. Want in principe helpen we elkaar graag toch! Het is een super vak wat een bepaalde uitstraling heeft en die uitstraling willen we niet kwijt door diegene die zich nagelstyliste noemen en het geleerd hebben in een 2daagse cursus. Dat haalt onze naam alleen maar naar beneden, omdat mensen dan gaan zeggen: kunstnagel ohh dat is toch zo slecht voor je eigen nagels…..Terwijl dat juist niet waar is als je weet waar je mee bezig bent.
Vandaar dat we kvk achter onze naam zetten.
Ik hoop dat ik het een beetje uit heb kunnen leggen. Er zullen meiden zijn die het misschien nog wat beter kunnen vertellen.
Groetjes Yvon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?