Allround opleiding

• Danique

Hallo,

Ik wil een opleiding tot allround nagelstylist gaan doen, maar ik vind het nogal moeilijk om te kiezen waar ik dit ga doen. Volgens mijn eigen styliste heeft OPI de beste opleiding in Nederland (in ieder geval wel de duurste).

Wat is jullie mening en waarom?

groetjes Danique

• Deco nagelstudio

Een opleiding hoeft niet perse merkgebonden te zijn,maar de opleiding moet wel goed ingaan op de materie en toch ook zeer praktijkgericht zijn.

Een goede opleiding duurt op zijn minst toch wel 10 dagen ,en verder is het heel veel info vragen bij verschillende opleidingen.Ik heb mijn opleiding gedaan met INM en ben er zeer te vreden mee.

Groetjes Morna

• Sandra

hoi danique. er zijn veel opleidingen op het gebied van nagelstyling. veel onbekende salons,maar ook bekende opleidingsinstituten.

Ik heb mijn opleiding in Haarlem bij A.B. nails gevolgd en eerst eens even een aantal opleidingen gebeld en gemaild. je moet er wel een goed gevoel bij hebben en dat heb je bij de een wel en bij de ander niet.

ik geef morna inderdaad gelijk, je kunt wel een dure opleiding volgen van 20 lessen, maar je zou toch ook moeten oefenen thuis.

ik heb mijn opleiding tot allround styliste in tweeen gedaan omdat ik het niet in één keer kon doen vanwege het werk van mijn man. gel in juli en acryl en oktober. het voelde goed dat ze bij de opleiding daar geen probleem van maakte. succes met je keuze. a.b. nails kan ik zeker aanbevelen. groetjes sandra. ( leuke naam trouwens hi hi, mijn dochter heet ook danique)