wat een stilte hier.....

• Esther kvk

iedereen uitgeblust van de daagjes shoppen?????

ik ben vandaag geweest en vond het helemaal super weer.

hoop gave demo's en weer leuke spullen geshopt.

nou ben benieuwd naar alle verhalen.

ps: wie is er bij de stand van het nagelgilde geweest?

ziet er goed uit…. voorproefje van het suerschild gezien… ook mooi.

wie sluit zich nog meer aan?

groetjes Esther

• Deco nagelstudio

Ben gisteren geweest voor de presentatie maar was zo aan het shoppen dat ik het vergeten ben kwam er pas om 3 uur achter en toen was het al bijna afgelopen,muts die ik ben.

Ik heb nog wel een prachtige nagel laten zetten bij de stand van INM daar zat de nail award kampioen van 2005 en daar krijg ik woensdag docententraining design van dus dat is weer heel veel oefenen.Ga me toch wel aansluiten bij het nagelgilde want het wordt hoog tijd voor een beetje erkening .

Wat jullie meiden

groetjes morna

• yvon KvK

Ik ben zaterdag geweest, en vond om heel eerlijk te zeggen dat er niet echt spectaculaire dingen te zien waren. Weinig ideeen opgedaan jammergenoeg. Wel vind ik dat airbrush super en wil daarvan zeker een cursus volgen. Maar eerst begin ik eind van de maand met visagie, lijkt me ook geweldig.

Ik sta al ingeschreven bij het nagelgilde maar heb nog niets van ze gehoord.

Maar… ik heb net zoals zo vele weer veel te veel gekocht. De nieuwe nailart kleuren verf van Mey bijvoorbeeld, echt helemaal goed:-)

groetjes Yvon

• Esther kvk

ik ook weer hoop stripers en designspul.

heb bij de demo's van pepijn, tamara b. en renata gekeken, heel gaaf!

die airbrushdame vond ik niet bijzonder, weinig spectaculairs op die naels vond ik bij de demo's.

maar….. bij mey was het weer druk!

heb een leuke dag gehad.

wat betreft het nagelgilde, ze willen eerst nog meer klanten trekken, dan zullen we zeker wat horen!

ze zijn in ieder geval mooie dingen van plan.

hoorde zelfs dat ze workshops willen organiseren, georganisserde dagjes uit naar beurs of wat ook en dat ze zelfs master trainingen willen verzorgen en trips naar het buitenland helemaal voor de nails.

klinky leuk… ;-)

groetjes Esther