tijdsduur?

• tamara

Ik heb twee vragen: ik wil binnenkort met een opleiding nagelstyliste beginnen. Nu heb ik al aan verschillende mensen gevraagd hoe lang het duurt voordat je een complete set nagels hebt aangebracht. De een zegt twee uur, de ander drie kwartier. Dit verschil lijkt mij erg groot en vraag me af hoelang het werkelijk duurt?

De volgende vraag: heeft er iemand ervaring bij de opleidingen van Nedich en/of

Art Off en/of Magnetic van Mey Ling? Ik twijfel nog welke van de drie ik wil gaan doen.

Alvast bedankt.

Groetjes Tamara

• Esther kvk

ik adviseer je om bij mey liang de opleiding te doen.

erg goede opleiding.

verder doe ik zelf 2 uur over een set opzetten en ook wel vor het opvullen, want qua werk is dat bijna hetzelfde.

mey is waarschijnlijk iets duurder, maar je hebt echt wat goeds + dat hun materialen ook goed zijn en scherp geprijsd.

veel succes,

Esther

www.bijoutifullyou.nl

• yvon KvK

Ik sluit me qua tijd voor een set en nabehandeling, en advies over Mey helemaal aan bij Esther.

groetjes Yvon

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

dat is per persoon verschillend ik reken 1 1/2 uur voor een nieuwe set en 1 uur voor nabehandelen.

maar in het begin deed ik er ook meer dan 2 uur over hoor.

Groetjes en succes met je opleiding

Silvia

• Nina

Hallo Tamara,

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding en ik ben nog steeds zo'n drie a drie en half uur bezig met een nieuwe set. Ook het bijvullen kost mij nog 3 uur. Ik werk dus nog hard aan mijn snelheid en die gaat maar mondjesmaat wat sneller. Maar ik vertrouw erop dat dat vanzelf beter gaat.

Verder is ook inmiddels mijn ervaring dat goed materiaal (en dus vaak wat duurder) ook snelheid op kan leveren en mooi resultaat natuurlijk. In het begin moet je dus aardig wat investeren, maar dat levert uiteindelijk wel wat op.

Qua opleiding kunnen de meer ervaringen je beter informeren maar ik persoonlijk denk dat je bij Mey Liang het beste af bent.

groetjes,

Nina

• apie

Ik reken voor een nieuw setje altijd 2 uur en opvullen 1½ uur. Maar eerlijk gezegd ben ik altijd eerder klaar. Persoonlijk heb ik niet zoveel met Mey Liang. Heb wat klantjes gekregen die eerst bij nagelstylistes van Mey Liang waren geweest, en ik vond het niet geweldig. En vind ze té commercieel. Maar dat is mijn mening maar.

• Esther kvk

de klantjes die van styliste's van Mey afkwamen en niet tevreden waren daar kan Mey niks aan doen.

dat ligt aan de nagelstyliste en niet aan Mey.

die zet het op en niet Mey.

haar produkten zijn dus ect heel goed en ze zijn zeker niet commercieel.

ze weten gewoon van goed aanpakken en zijn niet voor niets de grootste in NL.

Esther

• natascha

hoi,

De duur van een set of bijwerken is natuurlijk heel verschillend per persoon maar ik ben wel van mening dat hoe vaker je het doet hoe sneller je wordt. En wat ook nog wel eens langer kan duren is een bekende, dan zit je ook veel te kletsen he.

succes!

groetjes natascha