pikker in the house

• Esther kvk

jahoor, ook ik ben nu de pineut.

een nagelcollega, nou ja collega…. heeft mijn tekst gepikt.

ik had een overzichtelijke page gemaakt met tips voor het dragen van kunstnagels.

zelf bedacht en dus op MIJN site gezet.

staat er al op vanaf 1 januari dit jaar.

deze mevrouw van nagels en zo in zoetermeer heeft dit buiten 2 a 3 woorden letterlijk overgenomen!!!!

ze heeft haar site veranderd en haar tekst dus ook…

hier baal ik van want er staat duidelijk op mijn site dat er niet gecopied mag worden.

oeh wat haat ik dit.

ik heb haar gister een email gestuurd, maar krijg gewoon geen reactie, dus bij deze dan maar zo.

meiden kijk dus uit voor deze dame. beetje leuke tekst pikt ze gewoon over.

ik laat het er niet zomaar bij zitten hoor!

Esther

Bijoutifull You

• jeany

hoi hoi

lkkr dan weer..en dat is dan mijn mede stads bewoner :@

erg orgineel kunnen ze zelf al niet meer zijn…

wilde daar eerst een cursus volgen , maar kwam daar binnen en zag er allemaal erg smoezelig uit

• Esther kvk

nou het irriteert me enorm dat ze mijn tekst gebruikt zonder te vragen.

maar maakt niet uit….

als er geen reactie op de mail volgt, dan ga ik stappen ondernemen.

kopieeren zonder toestemming is nl. strafbaar en gelukkig weet ik wat ik dan moet doen.

Esther

• Fairy Nailart

Esther, Zie het als een compliment! Je hebt een goede tekst geschreven en ze is zelf te onwetend om het te verbeteren :S.

Als je eens weet hoe vaak ik mijn teksten tegen kom op andere sites, echt niet normaal meer. Ze denken zeker ‘beter goed gejat dan slecht verzonnen’ of zo. Maar even VRAGEN zou natuurlijk prettig zijn. Zo is er een styliste in de omgeving Hoofddorp/Haarlem die mijn tekst (op een lettertje na) compleet heeft over getikt. En dan nog zeggen dat zehet zelf geschreven heeft terwijl ze pas begonnen is en ik mijn site al 3 jaar heb! Met deze tekst!

Ach ja.. ik ben (net als jij) geniaal :D!

Zo heb ik mijn foto's van mijn webwinkel bij een ‘Collega’ zien staan, terwijl ze niet eens producten bij me heeft gekocht! En daar ben ik nog zieker van, ik maak die nagels, ik plaats ze op mijn (beveiligde) site en ze jatten het er gewoon vanaf met daarmee de indruk achter latende dat ik met haar samen werk, wat dus niet waar is.

Ook erg irritant. Mailen heeft geen nut, er wordt niet gereageerd. Bellen had geen nut, de telefoon werd neergelegt. PFFFFFFf ik snap je frustraties meid!

Succes met het krijgen van je gelijk! Ik ben benieuwd!

Groetjes Sandra Fairy Nailart

• Esther kvk

Sandra,

Hier is heel makkelijk af te komen hoor.

Als je wil weten welke stappen ik heb ondernomen, dan moet je maar ff mailen.

Groetjes Esther

Bijoutifull You