stofafzuiging

• Nina

Dag allemaal,

Ik heb weer een vraag. Ik ben me aan het oriënteren op stofafzuiging maar ik vind een tafel met ingebouwde stofafzuiging (nog) te duur. Nu denk ik erover om een armsteun met ingebouwde afzuiging aan te schaffen. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Ik zit aan het eind van mijn cursus, heb dus nog niet al te veel klanten, en zal ook niet fulltime gaan nagelen omdat ik er nog een parttime baan naast heb, en die aan wil houden. M.a.w.: is zo'n ingebouwde armsteun voldoende of zou het om gezondheidsredenen beter zijn om toch te investeren in een dure tafel.

Alvast weer heel erg bedankt voor jullie reacties,

Groetjes,

Nina

• am

hoi ik heb ook een armsteun met afzuiging. Het is altijd goed om met een afzuiging te werken maar ik vond het af en toe wel lastig. want ik bedek mijn armsteun altijd en dan moet je dat niet doen ivm het stof af te laten zuigen.

• Deco nagelstudio

Ik heb ook een armsteun met afzuiging maar gebruik daarbij ook een mondkapje want niet al het gruis komt direct in de afzuiger.

Groetjes morna

• Bianca

kijk eens op http://www.silent-air.com/

Ik heb het inbouw systeem daar gekocht en ben erg tevreden!!!

• natascha

Hoi,

Is het niet zo dat je met een ingebouwde afzuiger ook nog rond vliegend stof hebt. Ik heb namelijk ook een armsteun gekocht, alleen moest ie terug want er zat een gat in het kussen (balen). nu zit ik nog te wachten op een nieuwe. Ik hoop dat het wel wat is anders heb ik heb voor jan… gekocht.

groetjes natascha

• Bianca

De inbouw afzuiging van Silent air heeft een groot oppervlak. Ik heb er gewoon een kussentje opliggen ter ondersteunig van de arm van de klant. Dan nog blijft er voldoende ruimte over van de afzuiging.

Wanneer ik mijn afzuigsysteem niet aan heb staan zie je in de lichtbundel van mijn lamp heel veel stof dwarrelen…staat ie wel aan, dan zie praktisch geen stof!

En natuurlijk moet je alles weleens afstoffen (dat moet je op je slaapkamer ook, stof heb je altijd!)

Maar het is echt een heel stuk minder vaak

Groetjes,

Bianca

• yvon KvK

Hoe vind jij het geluid, ik hoor daar zo veel verschillende verhalen over. Het meeste wat ik hoor is dat het geluid tegen valt omdat men verteld dat hij bijna geruisloos is.

Ik vind hem erg prijzig vergeleken met andere inbouw afzuigers, en als het geluid dan haast niets uit maakt, heb ik het iedee dat ik net zo goed die goedkopere kan kopen, maar ik weet het nog telkens niet……denk, denk

Groetjes Yvon

• Bianca

Ik vind dat het geluid reuze meevalt. Natuurlijk hoor je 'm wel, maar ik vind het niet storend.Ik ken de andere inbouwapparatuur niet dus kan ik het daar helaas niet mee vergelijken…

groetjes,

Bianca