de afzuig armsteun van florence.
zag hem op de beurs en vind het wel wat qua uitvoering.
hoe zijn de ervaringen?
Esther
Ik heb hem ( als het dezelfde is) in maart 2003 gekocht en ik gebruik hem nog telkens. Mijn fout was om een witte te kopen, want je kunt denk ik beter een andere kleur kopen dit omdat het wit vergeeld door de motor.( tijdens het aanbrengen van de acryl heb ik er een handdoek overheen liggen, zo zie je dat gele niet zo) Ik denk er wel aan om een andere te kopen omdat het zuigopervlak erg klein is. En dan zou ik graag een inbouw willen, maar daar is ook weer zoveel verschil in. Ik hoor positieve en negatieve dingen over de silent air bijvoorbeeld. het liefst heb ik er één die geen geluid maakt….maar ja dat willlen we allemaal. En die toch goed zuigt. Dus ik ben nog even aan het zoeken, maar ben tot nu toe wel tevreden geweest over die ik toen gekocht heb, al wil ik er wel bij zeggen dat het niet alles weg zuigt hoor want mijn flesjes die op tafel staan zien nog telkens wit van het stof na 1 klant, dus….
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Yvon
Ja, ik heb heb de grijze afzuiger gekocht op de beurs bij Florance, echter voor 125 euries. Ik zag in de folder van BT dat dezelfde afzuiger voor 99 Euries werd verkocht tijdens de beursdagen!mmmm, jammer, maar ik ga voor die 25 euro niet van Utrecht naar R'dam racen. Ik vind het prettig, en mijn klanten vinden het ook. Ik zat ook heftig te twijfelen tussen een witte en een grijze, ik weet dat wit niet mooi zal blijven dus heb ik uiteindelijk een grijze gekocht. Ik heb mn salon aqua-met wit ingericht en zilvergrijze accenten zoals lamp, display, potjes, uv-lamp etc… Dus die grijze afzuiger staat wel goed. Ik ben er tot op heden tevreden mee.
Heb trouwens geen tijd gehad om naar de demo van Prestige te gaan, misschien ga ik volgend jaar wel 2 dagen, 1 dag van 10u tot 6u was echt VEEEEEEEEEEEEL te kort.
Groetjes Marianne.elly schreef:
>
> Ik heb hem ook al een jaar of 2, hij is op zich wel o.k, maar
> zoals yvon al zegt, hij zuigt niet alle stof af.
> Als ik jou was zou ik toch een iets krachtiger inbouw
> afzuigsysteem nem, scheelt ook een hoop plek op je tafel!
> Greetz, Elly
>
> www.nailart-online.com
Oh,ik wordt NU even ziek, ik gun t je van harte, maar ik baal er wel van datik deze afzuiger nog te duur heb gekocht voor mijn hard verdiende geld met heel wat uurtjes nagelen:-( Ach ja,ik hoop dat ik er lang plezier van heb en jij ook. Ennuh, Jeannette, als je nog meer tips hebt zijn ze van harte welkom! Groetjes en bedankt voor je info.Marianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?