nog een nieuwe!

• natascha

Hallo allemaal,

Dit is vrij nieuw voor mij, maar vind het wel leuk.

Ik ben Natascha en begin volgend jaar open ik mijn eigen salon in Epe. Heb al een leuke naam, maar er zijn er al wat volgens de kvk. Gelukkig niet in de buurt van Epe, dan zal het toch wel kunnen?? Mijn salonnaam wordt dan: LovelyNails 4U. Als iemand een tip of iets aan te merken heeft, graag een reactie!

groetjes natascha

• yvon KvK

Voordat je je in schrijft met die naam bij de kvk, kijk gelijk of je domeinnaam nog vrij is op het internet en als dat zo is leg hem dan gelijk vast, dat kost ik geloof 2 of 3 tientjes per jaar, en je hoeft niet gelijk een webpage te maken hoor. Maar dan is die naam alvast van jou. is je naam al besproken kun je beter een nadere naam gaan verzinnen.

groetjes Yvon

• natascha

Bedankt voor de tip!

Het is wel jammer dat er meer mensen in Nederland wonen met het zelfde idee. Als ik nu een andere naam ga verzinnen en dat weer moet laten controleren kost me dat weer 84 euro. Heeft/weet iemand nog een andere manier?

groetjes natascha

• Le Elegance Nails

als je nou eerst zelf is op de site van kvk kijkt en dan onder handelsregister..typ je de naam in die jij voor je studio wil nemen…als er bedrijven zijn die dezelfde naam gebruiken dan verschijnen die gelijk

• natascha

Dat had ik ook al gedaan maar die stonden er niet tussen. Op die site van de kvk staat dan ook heel slim: als uw gezochte naam er niet tussen staat, wil dat niet zeggen dat die ook niet gebruikt wordt. Dus toen heb ik die naam laten onderzoeken. Ik wil natuurlijk niet iemand anders voor zijn hoofd stoten. Nu is het zo dat er een naam Lovely Nails in almelo en in amsterdam is en dan heb je ergens anders ook nog My Lovely Nails. Deze stylistes zitten zo wie zo niet bij mij in de buurt, dus er zal toch niet snel verwarring komen? Ik zou dan de naam LovelyNails 4U gaan gebruiken. Wat vinden jullie hier van?? (ik lijk wel een erg onzeker typje volgens mij haha). Ik wil gewoon geen problemen.

groetjes natascha

• Le Elegance Nails

Ik vind het een hele mooie naam..

zelf heb ik ook een poos gezocht naar de geschikte naam…en ook ik moet mij nog inlaten schrijven…

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik heb ook lang nagedacht over mijn salon naan en me laten insprireren door het programma beauty enzo dat vond ik altijd zo lekker klinken.

Geen enkel van mijn klanten noemt mijn salon bij de naam. ze zeggen allemaal “ ik laat me nagels doen bij Sil de nagelstyliste”

misschien was dat een betere naam voor me geweest.

Groetjes Silvia