nagels op de zwarte markt in beverwijk

  • christinebynails

    hi labbie, maar tiny op de zwartemarkt doet het wel goed ik ken haar n.l en heeft salon aan huis en geef cursussen in nagelstyling , er valt niets op haar werk aan te merken, ik val je niet aan hoor, maar vond wel dat jullie dit moesten weten

    groetjes christinebynails

  • labbie

    Nee inderdaad, dat is heel goed dat je dat zegt. Maar ja je kunt je voorstellen door de berichten hier dat je wel ff kunt denken..pff die staat ook op de zwarte markt.

    Toen ik ooit voor het eerst een set nagels heb laten zetten in Tsjechie, wilde ik hier in het noorden een nabehandeling, het eerste wat ze zeiden…toch geen nagels uit Beverwijk…daar beginnen we niet aan. Maar het zal voor die Tiny toch ook frustrerend zijn om dat daar in Beverwijk aan te zien??

    labbie

  • Leenepeen

    Ik ben ook al verscheidenen keren in Beverwijk geweest!

    Ik denk niet dat er hier over Tiny gepraat wordt?

    Ik weet dat er buiten Tiny om daar meer kramen zijn waar ze “nagels” zetten!

    Dat gaat er idd niet al te best aan toe!

    Maar kom je in de stand van Tiny? Nou daar gaat het meer om de verkoop van allerlei nagelproducten hoor! En bij Tiny, zover ik kon kijken ( was er heel erg druk ) stond er maar 1 of 2 tafels.

    De stand waar ze “nagels” zetten staan wel een stuk of 5 a 6 tafels, en daar zijn idd van die buitenlandse "styliste(n)'s aan de gang! Maar dat is niet bij Tiny!

    Maar idd, je moet er niet aan denken om daar je nagels te laten doen!

    Achja, ik ga 29 Oktober weer naar de Zwarte Markt, en zal Nu wel eens even goed rondkijken daar!!

    Oh ja, Nog even een vraagje aan Christine? Weet jij of Tiny colorgel van 5 ml in allerlei kleurtjes verkoopt?? ( kon n.l. niet naar de beurs in September :-( )

    Groetjes,

    Leenepeen.

  • yvon KvK

    Hoi

    Ik ken Tiny niet persoonlijk en het zal best een vakvrouw zijn zoals ik jullie hoor, maar waarom verkoopt zij dan producten op de zwarte markt waarmee iedereen in principe gewoon nagels kan gaan zetten, alles is te koop! Ze heeft 1 of 2 tafels staan waar iemand achter zit. En het ziet er erg rommelig uit. Het is één rookhol daar op de zwarte markt en roken blijft vind ik onhygienisch in een nagelstudio ( nagels lopen ook de kans dat ze ter plekke geel worden trouwens) Ik denk dat Tiny daar zit omdat ze zo meer verdient. Maar ik vind zelf persoonlijk dat dat nou niet echt proffessioneel overkomt om op een zwarte markt te gaan staan met je producten. En als je producten nodig hebt kun je gewoon beter bij een groothandel gaan kopen. Ik had namelijk ook al gehoord dat daar veel oude producten te koop zijn

    Ik heb trouwens die klant geholpen omdat ze radeloos was. Ik heb de oude eraf gehaald en een nieuwe set gezet. Ik zal ook geen nabehandelingen doen bij klanten van de zwarte markt, je weet gewoon niet wat erop zit!

    groetjes Yvon

  • Leenepeen

    Hoi Yvon,

    Je hebt gewoon gelijk, het is niet erg profesioneel om op de ZM te gaan staan met je spulletje,cq nagels zetten! Maar het zal iig zo zijn zoals jij het zegt, dat ze waarschijnlijk meer te verdienen valt daar!

    Ik praat haar ook helemaal niet goed hoor!!

    En wat die spulletjes betreft, Er is hier maar 1 groothandel, en die heeft wel colorgels, maar dan in alleen 15gr potjes, en dat vind ik veels te veel, omdat ik die nooooit op krijg! Ook heb ik al heel erg vaak op het net gekeken, en ook catalogussen aangevraagd, maar daar vind ik de kleuren heel moeilijk te bepalen!

    Dus…………..Was mijn vraagje? omdat ik toch naar de ZM ga, zou dat iets zijn om bij Tiny te kopen? Nee dus!!

    Heb jij dan een idee'tje Yvon? wat die colorgel's betreft? ( verkoopadressen o.i.d.)

    Alvast bedankt,

    Groetjes,

    Leenepeen ;-)

  • Lokje

    He Die Leenepeen,

    Volgens mij is Tiny distr. van Nails Only. Dus kijk een op hun site of zij je verder kunnen helpen.

    Groetjes

  • christinebynails

    hi, leenepeen ,ik kon ook niet naar de beurs was op vakantie, erg he ,maar ze is distritutuur, van nails only , dus denk het wel , vind haar wel duur waarom kijk je niet bij J&S daar kan jeze ook bestellen en het verzenden is niet zo duur bij hun

    groetjes christine

  • Lokje

    Heb nog ff voor je gekeken, maar bij Nails only hebben ze ook alleen 15 grams potjes color gels. Maar kijk eens even op de site van Nail Creation. Daar hebben ze wel potjes van 5 gram ( colorgel )

    Sucses,

  • Leenepeen

    Haaj Haaj Lieve meiden!

    Hartstikke bedankt voor jullie hulp! Heel erg lief!!

    Maar weet je? Daar zit ik nu mee, dat ik via internet of hun catalogus niet zo goed de kleuren kan bepalen. Ze wijken volgens mij nogal af. Of heb ik het mis??

    Is de groothandel van nail creartion wel goed? Ik heb er eingelijk nog nooit wat besteld. Ik bestel altijd bij Florence Nails, maarja die hebben nu eenmaal geen kleuren catalogus. En ik heb me een week of 3 geleden aangemeld via de website, en ik heb nog steeds geen inlogcode van hun gehad! Dus weet ik ook niet of ze colorgel van 5 gram op voorraad hebben?

    Ik denk dat ik ze maar eens even ga bellen, om die code te pakken te krijgen.

    Maar in ieder geval hartstikke bedankt!

    Groetjes,

    leenepeen.

  • yvon KvK

    Hoi

    Probeer bij nail Creation of je een proefpakketje colorgel opgestuurd kan krijgen! Heb ik toendertijd ook gewoon gekregen! Gewoon even mailen of bellen.

    Groetjes Yvon