nagels op de zwarte markt in beverwijk

  • Leenepeen

    Hoi Yvon,

    Ja, dat kan ik wel doen, maar dan heb je 1 potje? Ik moet verschillende kleurtjes hebben!

    Ik heb er n.l. vraag naar van mijn klantjes! De 1 wil b.v. zwarte french, terwijl de ander weer bruine wil hebben, ook heb ik klanten erbij die zo nu en dan gouden french zonder glitter willen hebben. En ik wil er ook nog andere kleuren erbij hebben, snap je? ik wil een mooie en goed dekkende colorgel waarmee ik 2x moet opzetten om een dekkend resultaat te hebben!

    Wat zou ik het beste kunnen doen??

    Bedankt en groetjes,

    Leenepeen.

  • yvon KvK

    Gewoon bellen of mailen ik kreeg toen een heleboel kleuren :-)

    groetjes Yvon

  • am

    en j&s international?

    he maar ik ben nog nooit op de zwarte markt geweest maar door jullie berichten word ik helemaal bang!

    Jeetje wat een verhalen…..

  • roganvanparidon@hotmail.com

    Goedenavond,

    Ik heb een vraagje ik ben opzoek naar een voorbeeld van een ondernemingsplan voor nagelstyliste ! Ik wil namelijk vanuit me we een eigen nagelsalon beginnen heb alle opleidingen er al voor gedaan maar heb nooit de stap durven nemen om er echt wat mee voor me zelf te beginnen tot nu. Maar nu moet ik voor het uwv een ondernemingsplan maken ook al hoef ik geen geld te lenen aangezien ik de ruimte en spullen al heb. Kan iemand hier mij mee helpen ! Vind het behoorlijk moeilijk.

    Groetjes rogan

  • roganvanparidon@hotmail.com

    Goedenavond,

    Ik heb een vraagje ik ben opzoek naar een voorbeeld van een ondernemingsplan voor nagelstyliste ! Ik wil namelijk vanuit me we een eigen nagelsalon beginnen heb alle opleidingen er al voor gedaan maar heb nooit de stap durven nemen om er echt wat mee voor me zelf te beginnen tot nu. Maar nu moet ik voor het uwv een ondernemingsplan maken ook al hoef ik geen geld te lenen aangezien ik de ruimte en spullen al heb. Kan iemand hier mij mee helpen ! Vind het behoorlijk moeilijk.

    Groetjes rogan

  • Profiel Non-Actief

    Nou Rogan als je bij WERK uwv zit dan zou ik dus even geen KVK nemen en geen nagelsalon beginnen voor je een vaste baan ernaast heb. Ze vertellen het namelijk heel erg leuk, maar je raakt je uitkering kwijt :). Tenzij je in de ziektewet zit, dan mag je WEL kvk nemen en een bedrijf starten.

    Ik spreek uit ervaring.

  • roganvanparidon@hotmail.com

    hoi,

    heb vorige week een workshop gehad voor zzpers bij het uwv ik behoud inderdaad niet me gehele uitkering maar wel 50%. sinds dit jaar zijn de regels weer veranderd. en moet me echt officieel maken als bedrijf dus kvk en een ondernemingsplan en dan gaat het uwv kijken of het een goedplan is. en na een half jaar stopt dat traject en kan je kiezen om terug in de ww te gaan of verder te gaan met je bedrijf. ik krijg gewoon een vast bedrag per maand ongeacht hoeveel uren ik maak. maar nu moet ik dus een ondernemingsplan maken maar vind dat vrij lastig en kan nergens een voorbeeld vinden.

    groetjes

  • Profiel Non-Actief

    Ik zou toch eens even goed na gaan kijken :) want uwv verteld niet de kleine lettertjes erbij he!

    Maar goed, als je een ondernemings plan wilt maken dan moet je de volgende punten aankaarten.

    Wat voor bedrijf.

    Wat wil je bereikt hebben over 6 maanden.

    Waar wil je het doen.

    Hoe ga je het financieren?

    Hoeveel klanten denk je te krijgen.

    Wat wil je gemiddeld voor je behandeling gaan vragen.

    etc etc.

  • info@sillydreams.nl

    een voorbeeld ondernemersplan kun je downloaden op de site van de Rabobank. Hier staat een voorbeeld op van een schoonheidssalon.

  • Profiel Non-Actief

    Oh kijk das helemaal handig!