bolle nagels

• Cat

Hallo dames,

Na lang speuren op het internet vond ik deze site. Ik heb een vraag en wil hem graag aan jullie voorleggen.

Sinds een jaar heb ik een studio aan huis maar, hier in (of op) het dorp wil het niet zo lukken. Niet zo heel erg druk dus maar wel gezellig.

Nu mijn vraag; ik heb een afspraak met iemand gemaakt voor aankomende dinsdag voor een nieuwe set, en meteen een blik geworpen op haar nagels en zag dat ze wel hele erge “haviks”nagels heeft. Nu kan ik dat met een sjabloon doen maar de mevrouw in kwestie wil graag tips. Is daar ook bekend mee, heeft die vaker gehad, maar was afgeknapt op het werk van de vorige nagelstyliste.

Tips!! denk ik nu bij mezelf , dat word dan toch alleen maar erger?????

Wie kan mij antwoorden op deze vraag.Alvast bedankt.

Overigens een hartstikke leuk forum dit, wist niet dat het er was. Heb hem een beetje door lopen spitten en er staan leuke en goede vragen/antwoorden op.

Fijn weekend Cat.

• yvon KvK

ik heb tijdens mijn opleiding geleerd, juist bij haviks nagels, sjablonen te gebruiken!

Ik heb 1 klant die heeft ook 2 haviksnagels, en daar gebruik ik ook sjablonen bij en dat gaat perfect! succes

groetjes yvon

• anja

Je kan met een tip toch een beetje corrigeren ? Dan plak je de tip net wat rechter en je gebruikt een wat dikkere lijm.

• Esther kvk

hoi,

toevallig ben ik bezig met een cursus sjablonen en idd. JUIST bij haviksnagels, nagels met sjablonen maken.

je moet de nagel heel kort recht vijlen, echt tegen het hyponicheum aan en dan sjablonen ertegen. deze mevrouw moet je dus even goed duidelijk maken dat sjablonen in haar geval echt de enige oplossing zijn.

als ze veel plezier van haar nagels wil hebben moet ze hier gewoon voor kiezen.

tips is geen goede optie.

succes.

Esther

• Deco nagelstudio

Het is wat Esther zegt ,maar is de klant niet overtuigd dan doe je toch gewoon 1 met sjablonen en 1 met een tip ziet ze zelf het verschil wel.Zo overtuig ik ook mijn klanten wel eens en ze nemen toch allemaal wel jouw advies over.

Als je zegt op woon je dan misschien op Urk?

gr Morna

• Sandra

ik heb op de opleiding inderdaad ook geleerd dat haviksnagels met sjabloon word gedaan.

deze klant kan wel tips willen, maar wie is nou de nagelstyliste??

zij in ieder geval niet anders had ze wel geweten dat je het met sjablonen doet.

overtuig haar door het goed uit te leggen.

eerder had ik ook een klant met een haviksnagel(wijsvinger) deze wilde daar ook een tip op omdat je anders heel veel verschil zou zien als op deze een sjabloon zou zitten. ik uitleggen, maar bij hoog en laag een tip willen. oke prima, maar op deze nagel dus geen garantie.

succes sandra