dames hebben jullie advies?????

• Sandra

He ladies

Kunnen jullie raad geven?

Eindelijk heb ik weer meer tijd om te gaan nagelen, maar nu doe ik het thuis op mijn zolder.

Alleen heb ik nog maar weinig klanten. het beste gaat via mond op mond reklame maar je moet toch met een aantal klanten beginnen wil het gaan rollen.

Bij ons zit er een dame die geen reclame maakt en een dame die alleen in de goudengids staat.

Nu weet ik niet wat ik moet doen. me inschrijven bij de KvK, maar dan krijg ik dan ook de belasting?

Nu heb ik wel geteld twee meiden die komen, volgens mij niet interresant voor de belastingdienst.

Maar ik kan nu toch geen reklame maken als ik niet ingeschreven sta?

Wie heeft er in deze zelfde situatie gezeten? of hadden jullie meteen al bergen met klanten?

Wie van jullie heeft goede raad voor mij?

Dames alvast bedankt en succes met het nagelen.

groetjes sandra

• natascha

Hoi Sandra,

Als ik het goed heb hoef je je in principe niet eens in te schrijven bij de KVK daar nagelstyling een vrij beroep is, je kan altijd ff kijken op de site van de kvk. Ook heb ik begrepen dat als je onder een bepaald bedrag verdient hoef je geen belasting te betalen. Volgens mij mag je dan niet meer verdienen dan € 1200,00 (dan moet je wel betalen). Dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit. Ik moet zelf ook nog starten hoor dus van daar ik dat ook aan het uitzoeken ben allemaal. Ik ga me wel inschrijven omdat ik denk dat je je dan toch onderscheidt van anderen. Als ik het dan nog goed heb kost dat zo'n € 60,00 per jaar. Dat is dan nog wel te doen toch!

Veel succes met alles!

Groetjes Natascha

• Sandra

Hoi natascha

ik ga maar eens spitten.

zou inderdaad wel mooi zijn tot 1200 euro, anders schiet het voor een beginnende nagelstyliste niet echt op.

jij ook succes

bedank

groetjes sandra