cursus

• dolfijn

hallo,

ik heb een vraagje, ik wil acrylnagels leren zetten, puur voor mijn eigen, ik zie dit als hobby en wil daar geen werk van maken, het is dat ik bij mijn dochter dit kan doen en bij mijn eigen.

Wie weet een adres in tilburg of omgeving??? ik heb ook al eens op de site gelezen dat er mensen zijn die thuis een cursus geven,

alvast bedankt,

dolfijn

• Sandra

Als je in Tilburg een perfecte opleiding wilt volgen ga dan naar Best Art op de Ringbaan noord.

Ik zelf kom uit Ridderkerk net onder Rotterdam maar rij graag daarheen om bij te scholen.

Ik heb daar inmiddels Custom Blending gedaan, en Masterclass naildesign en perfectietraining zijn al geboekt.

Je bent daar in hele goede handen.

Gr Sandra

• juut

hoi

van best art hoor je inderdaad goede dingen

zelf heb ik de opleiding gedaan in moergestel bij nail vision young edition

ze is erg goed in haar vak en je krijgt in kleine groepjes les zodat ze er meteen bovenzit als er wat fout gaat. plus de producten waar je daar mee werkt zijn super!!

judith

www.nailextension.nl

ps vind zomaar een cursus doen wel duur…duurt lang voordat je alles terug hebt verdient!!

• Muriel

De beste opleiding kun je volgen bij 10 for nails, Waterhoefstraat 10 in Tilburg.

• am

ik ken er ook 1 in tilburg: moha nail design. Geeft les per 2 mensen en inderdaad is best art ook goed; ligt net buiten tilburg