Zeer vette nagelplaat?????

• Artistik

Ik zit met een probleempje en hoop dat iemand dit herkent en of een oplossing weet. 2 weken geleden heb ik een nieuwe set (gel) gezet bij een klantje french manicure en was vandaag voor reparatie werk. Nu blijkt dat het french, niet de naturel kleur gel los laat van haar eigen nagel. Dit heb ik zelf nog nooit gehad bij een klant! Alleen daar waar een tip zit zit prima! Ik denk nu zelf aan een zeer vette nagelplaat, en daar gebruik ik eigenlijk al de scrubfresh voor van creative. Dit werkte tot nu toe prima, maar ben bang dat dat bij haar niet voldoende is. Heb ik het nu bij het rechte eind? Ik snap er geen …… van. Wie o wie kan mij helpen, tips, opmerkingen, oplossingen, alles is welkom.

Alvast bedankt!

Petra

• Helga

Hoi,

Toevallig heb ik dit vorige week meegemaakt.

De klant belde mij na een paar dagen al op dat de witte french bij haar eaf viel, en ze kwam, nou dan sta je raar te kijken.

Echt puur alleen de french.

Ik heb het gerepareerd en na een paar dagen weer hetzelfde.

Ik heb daarna alles er zoveel mogelijk afgehaald en een gewone set naturel gegeven, met een colorgel als laatste laag.

En na een paar dagen een sms van haar gehad, dat het er super goed opzat.

Wat het probleem was weet ik ook nog niet.

We hebben afgesproken dat we ht de volgende keer alleen even op haar pinken proberen, en eens kijken of het dan weer bij haar gebeurt.

Bij andere klantjes heb ik daar trouwens geen last van.

Groetjes

• Esther kvk

heb je ook een primer gebruikt? dat wil ook helpen en anders idd eerst een laagje clear op de nagel en dan een witte rand

Esther

• Artistik

Bedankt, ik ga dat volgende week vrijdag dan maar doen en dan kijken of het goed blijft zitten (ja ik gebruik altijd een primer) jullie lezen het wel hoe het afloopt!

Petra

• christinebynails

ik doe de nagels altijd premet aceton, perfect,geen lucht en lifting,

• natascha

Hoi Christine,

Wat is dat eigenlijk Premet aceton???

Groetjes Natascha

• Artistik

Ik heb ook geen idee wat dat is, uitlegje? ben erg nieuwschierig, waar te verkrijgen enz. Ik hoor het graag van je.

Petra

• christinebynails

ha ha ha ha , had ik niet gezien, het moet preppen zijn sorry foutje ????

groetjes van christine

• natascha

Okeeee, ik ben er een tijdje uit geweest dus maar wat is dat nou weer preppen???

haha

groetjes natascha

• christinebynails

nou goed ontvetten, doe je dit niet dan laat de gel van de tips en de nagelplaat (kan) loslaten of lucht