Nieuw begin!

• Sophie

Hoi!

Ik ben Sophie, 24 jaar en ik kom uit Haarlem. Als gevolg van een overname ben ik mijn vaste dienstverband kwijt na 5 jaar trouwe dienst en sta ik op straat. Ik werk nu in de IT maar daar heb ik het helemaal mee gehad.

Naast mijn werk ben ik altijd al bezig met uiterlijke verzorging. Ik zet dreads, cornrows en voorheen ook vlechten. Ben altijd met haar bezig geweest. (voor meer info zie http://www.thelovelylocks.tk) maar mijn interesse heeft ook altijd bij de nagelverzorging gelegen. Ik laat mijn nagels zelf altijd doen (acryl) en nu ik dus zonder baan kom te zitten, lijkt me dit het ideale moment mijn kans te grijpen en een cursus All-round nagelstyliste te doen.

Waar ik jullie expertise voor nodig heb: ik woon in Haarlem en daar hebben we ABnails (www.abnails.nl). Hoe zijn jullie ervaringen met ABnails? Adviseren jullie wellicht een ander opleidingscentrum?

Ik hoop op jullie mening en tips. Alvast vriendelijk bedankt!

Groeten Sophie

• christinebynails

hi sophie, ik heb ook mijn opleiding gehad bij AB-NAILS, ze zijn heel goed en yvonne is streng maar ze weet waar ze over praat , ze gaat steeds naar amerika om te workshoppen ze geeft veel service ik ga weer 28 okt bij haar perfectietraning doen, niet omdat ik ergens mee zit, maar gewoon gezellig zo,n dag bij haar , ze zijn niet zo euro gericht

veel succes, laat even weten of je daar gaat

groetjes christinebynails

• Sophie

Hi, dat klinkt veelbelovend! Hartstikke bedankt voor je reactie. Streng is goed. Ik wil het immers goed leren. Helaas krijg ik net een e-mail dat de cursus voor 22 oktober al vol zit…. 9 januari hebben ze pas weer plek. Hmmm…. ik hoopte er snel mee te kunnen beginnen. Ik ben namelijk per 1 november werkeloos. Ik denk er nog even over. En anders moet ik wat verzinnen voor de tussentijd. In ieder geval bedankt! Als ik ga beginnen (of me gewoon heb ingeschreven) laat ik wat van me horen. Groetjes Sophie