Pink en clear..

• Anna

Ik heb op mijn opleiding geleerd om het nagelbed te maken met pink powder.

Nu zag ik ergens op een pakketje dat ik heb gekocht, een potje met clear powder..

Wat is nou precies het verschil tussen pink en clear?

Want het ziet er hetzelfde uit volgens mij?

Alvast bedankt..

Gr. A

• Lokje

Pink is roze.

En clear is doorzichtig

• christinebynails

dat leer je toch als eerste of heb ik het mis

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

Pink is meer roze transprerant en clear is helemaal doorschijnend.

Clear kun je mooi gebruiken als een klant een heel mooi nagelbed heeft en pink als je wat wilt verdoezelen.

Ook zie je met clear iets minder vand e uitgroei en je kunt clear mooi over bedrukte tips gebruiken want met roze worden ze wat vager e de print onduidelijker.

Groetjes Silvia

• melanie

als je echt een strakke smile lijn wil houden kan je beter ook je tweede bol met clear leggen en je derde bol met pink, zo blijft je wit wit en en je smile lijn mooi strak, als je smile lijn niet zo strak is geworden kan je beter meteen met pink verder werken want dan verdoezel je dat weer een beetje.

Groetjes Melanie

• Anna

Nou dat legde ik dus uit, ik heb op de opleiding alleen pink gekregen dus toen ik ergens de clear zag, vroeg ik me af wat nou precies het verschil was..

Je mag toch dingen vragen als je iets niet helemaal begrijpt of heb ik dat mis…?

• Anna

Bedankt!!

• More You

Natuurlijk mag dat, Anna!

Vooral blijven doen hoor…

Succes!

Groetjes, Peet

PS was eerst BBM, dat is wegens succes ;-) gestopt…

Ga nu verder met nagelen als “More You”; samen met een vriendin een winkel (100 m2) beginnen in Wageningen. Daar gaan we de volgende dingen verkopen (naast nagelstyling): trendy lingerie (After Eden, Triumpf) tot cup E, sieraden, losse kralen en benodigdheden, overige bijou, mode-accesoires (tassen, riemen, e.d.), cadeau-artikelen, piercings (alleen verkoop) en workshops nagelverzorging en sieraden maken! Opening op 1 november 2005…

Binnenkort wordt ook de site veranderd in moreyou.nl (is nu nog http://www.nagelstudiobbm.com )

• Anna

Leuk hoor!!

Heeel veel succes ermee!

Groetjes Anna

• More You (KvK)

Dank je wel!

Gaat zeker lukken, let maar op…

Groetjes, Peet