roken of niet roken

• brides

hallo ik had een vraagje over de klant te laten roken of niet roken in de salon

ik ga binnen kort een salon openen en ik rook zelf ook en wet dat het best moeilijk kan zijn als je even niet kan of mag roken meestal heb ik daar geen problemen mee maar jah wat zeggen jullie klanten er van als je zeg dat ze niet mogen roken

ps ik laat ze niet roken dat is mijn beslissing maar ik wil graag jullie mning er ook over

ps is er ook nog een ander nagelforum

groeten van brides

bedankt voor jullie mening

• Veronique

Niet roken.

Nicotine-aanslag is een vettige aanslag die tijdens het zetten van de nagels op de nagelplaat kan slaan. Zo kunnen de nagels sneller loslaten.

Ik ben zelf niet-roker, dus voor mij is dit niet zo moeilijk. Maar mijn klanten hebben er ook geen probleem mee. Zeker niet als je uitlegt waarom er niet gerookt mag worden.

Groetjes Veronique

• yvon KvK

Niemand laten roken in je salon is mijn advies. Tegenwoordig vinden de rokers het ten eerste geen probleem meer als er ergens niet gerookt mag worden. En mensen die niet roken zullen niet gemakkelijk een rokershol binnengaan.

Bedrijven waar men met uiterlijke verzorging te maken heeft, staat het gewoon niet professineel. En de niet rokers vinden het vies. Het voordeel van dit alles is dat jij vanaf het begin een frisse nagelsalon hebt wat door een frisse lucht ook een bepaalde uitstraling geeft. Maar het is maar een advies hoor! :-)

groetjes Yvon

• christinebynails

ik heb een bordje hangen van verboden te roken, en ik hoef niets tegen mijn klanten te zeggen, ze kijken toch in de rondte en zien het hangen ik heb er niets overgehoord , als je niet eens 2 uur zonder een sigaretje kan, ps ik rook gelukkig niet

• More You

Bij mij mag ook niet gerookt worden!

Ik heb wel klanten die tussendoor even naar buiten gaan om een sigaretje te roken (heel soms rook ik zelf even mee, dat licht er aan wie de klant is)…

Klanten vinden het geen probleem dat er niet gerookt wordt in de studio!!!

Groetjes, Peet

• natascha

Hoi,

Ik zou het ook niet doen als ik jou was (ik rook zelf ook wel hoor), het is inderdaad erg onhygienisch. Ook is het zo dat er al genoeg sterke luchtjes kunnen hangen van je liquid enzo en als daar nog eens een rooklucht bij moet kan dat heel onaangenaam zijn. Wat ze al eerder hebben geschreven; het maakt de rokers niet meer zoveel uit of ze ergens wel of niet mogen roken. Succes in ieder geval.

Groetjes Natascha

• brides

hartelijk bedankt voor jullie mening ik was het niet van plan maar nu weet ik het zeker dat ik een rookverbod in de salon doe

bedankt

groeten van brides

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ten eerste is het heel onhandig met werken een vieze asbak. en als je van hand moet wisselen zit je steeds op de hand met de peuk te wachten.

ik rook zelf ook maar mijn kanten mogen niet eten en roken in mijn salon.

Ik vind het dan stinken in de salon voor een niet roekende klant, het mag van de wet net meer, het is onhygienisch, en door de aanslag kan het prodict mindergoed hechten. te veel redenen dus om het niet toe te laten.

Silvia