hallo!

• Jody

Hallo allemaal ik ben nieuw hier!mijn naam is Jody en ik ben sinds een jaar voor mezelf bezig in het nagelvak.Zit volgens mij wel in een uithoek want zit in drenthe!

(ben volgens mij de enige als ik alles zo lees!!)

maar mijn vraag is:wat kan ik doen om sneller nagels te zetten?ligt het aan mijn behandel volgorde of duurt de behandeling nou eenmaal zo lang?ik doe 2uur over een nieuwe set en 1½ uur over opvullen.Wel met french. Kan iemand haar volgorde aan mij doorgeven zodat ik kan vergelijken?

Alvast bedankt!!!

groetjes!!

• Jody

Wil er graag nog ff wat aan toevoegen:::

Ik wil wel ff heel duidelijk zeggen dat ik wel een opleiding heb gevolgt hoor! en ik werk lekker maar heb soms het idee een beetje te pietje precies te zijn vandaar mijn vraag!heb de opleiding van mey liang gedaan (en werk er dus ook mee)

voor info kijk maar ff op www.twins-dalen.nl!

• christinebynails

hi jody welkom op het prikbord, is toch een mooie tijd zou niet sneller gaan werken , veel succes , christinebynails

• Jody

dank je!

maar hebben jullie niet dat klanten het soms wel erg lang vinden duren?(dat komt denk ik ook wel doordat mensen van hier nog niet zo gewend zijn aan gelnagels enzo hihi!)

Terwijl het wel een normale tijd is!volgens mij kun je sneller door elektrisch te vijlen.

• Deco nagelstudio

Hoi Jody met electrisch vijlen ben je inderdaad sneller ,kan wel een half uur per klant zijn en met opvullen scheelt je dat zeker een half uur vooral als er lucht onder de nagel zit.Je bent trouwens niet de enige in drenthe,ik zit in Meppel maar er zijn inderdaad niet veel stylistes hier.

groetjes morna

• christinebynails

nou met elektrisch vijlen heb ik jou een acryl allergie opgelopen ook dat zit in gel, ik vijl nu met 100grit en 180 grit en weinig slijpsel ,

• artistik

hai, welkom in ieder geval. Ik doe over een nieuwe set gel ook ongeveer 2 uur en gebruik een frees. De lamp tijd neemt erg veel tijd in beslag. Mijn klanten heb ik er eigenlijk nog nooit over gehoord, ja 1 maar die was zwarte markt acryl gewend. Misschien heb je dat wel gelezen, maar dat is flut werk. Mijn vriendin doet meer dan 2 uur over een nieuwe set, maar dat is echt een overdreven pietje precies. Succes met je werk daar in Drenthe!!!!

Petra

• Jody

Dank je wel voor jullie reacties!!! echt super!!!