Klopt lokje
Ik had ook al een andere vraag daarna gesteld aan sandra, omdat ik altijd van onder naar boven lees, en ook antwoord. Vandaar dat ik eerst met dit aankwam.
groetjes Yvon
Ben ik nog een keertje, want ik denk dat er nu iets weer verkeerd gaat hier, mijn eerste vraag was niet eens zo zeer gericht naar Sandra, maar het verhaal is denk ik uit zijn verband gehaald door mijn opmerking. Zoals jullie zien was mijn eerste vraag niet echt aan sandra gericht of zij die workshop gaf, later doordat het verhaal een andere wending kreeg ben ik daar inderdaad in meegegaan vandaar dat het een erge kromme topic is geworden. Sorry Sandra dat het allemaal zo raar is gegaan. En inderdaad uit jouw verhaal kunnen wij niet lezen of dat jij de workshops geeft of volgt.
Jammer vind ik wel dat er toch goedkope workshop worden gegeven. En dit staat buiten dit alles wat met Sandra te maken heeft.
groetjes Yvon
hoi hoi ik heb even een vraagje heb je de acryl goed laten uitharden
ik heb vandaag een beetje bezig geweest met acryl even wat oefenen op wat tips
en mij gebeurde het zelfde als jou ik denk zelf dat de acryl niet goed uitgehard is en dat als je er nagellak overheen doet dat het nog wek blijf of word bij het afhalen van de nagelak
het is maar een idee ik heb er niet veel verstand van maar ja mischien heb je er wat aan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?