je gelooft je ogen niet
dag dames wie heeeft nu eigenlijk het antwoordt op sandra's vraag.?
ik heb zo is rond gelezen ,en het enige wat ik zie is dat jullie mekaar af lopen te zeiken.
bij een paar berichtjes staan jullie versteld van het idee dat er een workshop is voor nagels…op de site van www.nailcreation.com. noemen ze dat een snelcurses in 1 dag (dus dat kan wel????)
laat deze vrouw met rust ,die probeert gewoon haar centen te verdienen.
terwijl de meeste van jullie lekker zwart!!! geld bij verdienen thuis.
en christine wij kunnen zelf ook lezen je hoeft niet haar hele site te kopieeren???
en je kan beter ook een workshop bij haar volgen want op je advertentie zit de smileline een beetje laag.
dus kijk allemaal eerst ff naar je eigen werk voordat je iemand gaat afzeiken.
en moven ga zo door xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wie zeikt er nu op wie?
over dit soort onderwerpen zijn al eerder hevige discussies geweest!
laten we weer ons even aan de afspraak houden om elkaar te onderscheiden?
dus kvk, in opleiding etc. zulk soort dingen, dan weten we weer waar we wel en niet op gaan reageren.
een goede nagelstyliste weet dat een workshop of snelcursus, geef het een naam niet voldoende is voor het vak.
daar heb je een langdurige cursus voor nodig, vandaar dat erzo fel wordt gereageerd.
ik zelf weet in ieder geval dat het merendeel hier op de site goede ervaren WIT werkende styliste's zijn die overal geregistreerd staan, dus begin nou niet over zwartwerkers, beuners of noem maar een voorbeeld, ga eerst een bij jezelf te raden hoe je werkt voor dat je je muil opentrekt.
sorry maar dit moest ik even kwijt.
laten we nu allemaal ophouden met dit gezeik!
groetjes Esther, die nu gaat nagelen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?