design nails

• Esther kvk

hallo dames.

even nieuwsgierig hoor… wat loopt bij jullie beter qua nailart.

met lak en striping of de echte designnails van acryl en allerlei shirley a. producten bijv.

ben hier nl. helemaal verslaafd aan aan designnails, maar een hoop kiezen nogsteeds alleen maar de striper art zeg maar.

ga nu voor het najaar allerlei voorbeelden maken, dus ik haal denk ik even de striper voorbeelden weg hahahah.

ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Esther

• Jody

hee esther! ik heb ook meer klanten voor de normalere nail-art dan voor de design nagels. maar om de striper nagels eerst ff weg te zetten lijkt me goed plan! en ga van je eigen nagels ook wat design maken zodat ze het ook in het echt zien. En ik denk dat als je er zelf super enthousiast over bent je dat ook uitstraalt naar de klant! succes!

groetjes Jody

• Esther kvk

ik heb bijna altijd design nagels, het liefst elke nagel iets anders.

mensen vinden het ook absoluut mooi, maar vaak te duur of ze durven het niet aan.

dus ik wil het meer promoten, want ben zelf heel erg aan het oefenen, zodat ik een mooi stukkie werk kan neerzetten.

dus ja, die striper art laat ik maar ff in de kast hihihihi.

heerlijk, morgen overdag nog lekker vrij en mn dochtertje is de hort op, dus ga de hele dag freubelen. heb er zin an…. hahahah

Esther